djibrilcisse Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg skal på lan til helga.... og dei jeg skal sammen med sa at jeg skulle prøve å fixe, at når du skyter headshot så kommer det en lyd som sier `` HEADSHOT``. har spilt på nette på serverer di sier : headshot, doublekill, multikill osv.... hvordan får jeg di samme lydene ?? ?? ?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg hadde fått skifta topic, ellers blir denne stengt rimelig fort. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Til trådstarter. De lydene kommer fra spillet Unreal Tournament. "Kopier" filene fra lydmappa i det spillet over til configen til serveren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. (...) Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen. (...) Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg