Andyax Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) To gale og et dverghamster var den første filmen jeg lagde for et år siden av denne samlingen. Nå holder jeg på å lage en oppfølger som DU kan se traileren til Filmen blir ferdig i løpet av uka og kommer på premiere etter sommerferien (Ikke kino da ) Jeg har lagt ut traileren på min hjemmeside sammen med andre trailere. Filmen heter [i]To gale søker dverghamster [/i]og varer i 45 min. Det tok laaaaaaaaaang tid å spille inn filmen siden vi hadde så høye forventninger til denne filmen, og skrev derfor et grundig og velskapt manus. Jeg håper traileren gjør at du får lyst til å se filmen , fordi det er vell det trailere er til Takk for tilbakemeldinger EDIT: All musikken i filmen er laget selv! Den musikken som er på traileren er bare lagt på, fordi han som lager musikken ikke er ferdig med å lage musikken til traileren enda. Derfor er egentlig dette den ekte traileren Se traileren [url="http://home.no.net/bllizard/Andyax_production/togale2_film.htm"]her[/url] (Quicktime) Min hjemmeside med blandt annet traileren til eneren, finner du [url="http://www.axproduction.tk"]her[/url]. [img]http://home.no.net/bllizard/Andyax_production/To_soker_dverghamster.jpg[/img] Anders Endret 30. juni 2004 av Andyax Lenke til kommentar
danielR Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg får "The page requires that you download and install a plug-in, but does not specify wich one" når jeg prøver å se filmen med Opera. Internet Explorer bare henger seg. Kan du ikke bare lage en link direkte til videofila og fortelle oss hvilken plug-in eller codec vi trenger..? Høres forvøvrig ut som et morsomt prosjekt. edit:skrivefeil Endret 29. juni 2004 av danielR Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe, joa, virka kul den! Likte ikke musikken thou, men det er ikke din feil, selve filmen virka som om den kunne være interresant, men spørs om jeg orker å sitte å laste ned i evigheter, for å få ned alle de 45 minuttene... Bare pass på at du får komprimert den godt hvertfall, når du kommer så langt! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) [b]Jeg la til over:[/b] "All musikken i filmen er laget selv! Den musikken som er på traileren er bare lagt på, fordi han som lager musikken ikke er ferdig med å lage musikken til traileren enda. Derfor er egentlig ikke dette den ekte traileren" Jeg har ikke så mye peil på codecer o.l, men du kan godt laste ned traileren fra sia. Da går du innpå [url="http://home.no.net/bllizard/Andyax_production/"]denne[/url] linken og scroller deg nedover til du finner: [i][b]Trailer_ferdig_annenmusikk5.mpg[/b][/i] tror jeg den heter. Så høyre klikker du på den og trykker lagre mål. Så laster du den ned (24 mb) Vil legge ut den EKTE traileren etterhvert, når vi får laget musikken til den By the way; Filmen er [u]ikke[/u] gratis. Dvd'en selges etter sommerferien. Regner med å få nesten 100 tilskuere på premieren. Det er med 30 skuespillere på filmen og de skal ta med seg foreldrene sine.. edit: skrivefeil Endret 30. juni 2004 av Andyax Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 By the way; Filmen er ikke gratis. Dvd'en selges etter sommerferien. Regner med å få nesten 100 tilskuere på premieren. Det er med 30 skuespillere på filmen og de skal ta med seg foreldrene sine.. Okei der mista du definitivt interessen min! Kommer aldri i verden til å betale penger for en amatørfilm! Sorry mate Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 så ut som en stilig ting, men er enig med han over......... har ikke så veldig lyst å betale for en amatør film. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Nei nei. Dette temaet handlet mest om traileren til filmen. Ikke at jeg skulle laste opp hele filmen på internett. Da må dere ha misforstått meg. Jeg ville bare ha litt respons på traileren til filmen og det var alt Håper ikke dere er sinte på meg ? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe, du bør fikse den der hjemmesia som lå med der. Ekstremt dårlig koda. Til de grader elendig. - Vel, dette er ikke webkritikk. Uansett, det er ikke QuickTime dette er, det er MPEG1. Har aldri fatta dette med å ta betaling for noe slikt som dette. Sant, jeg tar betaling for å filme for firma o.l. - men mine egne filmer er alltid gratis, og det antar jeg alle andre er også. Veldig få folk vil få sett filmen om du driver å ska ha betaling for det. Hva er vitsen med å lage film når ingen ser den? Uansett så kan man tjene penger når man blir større - skal man ha en mulighet i det hele tatt til å jobbe med film, så MÅ man ha masse erfaring og da er eneste vei å gi ut alt gratis. - Amatørfilmer skal være gratis. :] Menmen, du får kjøre på. Får se traileren senere. Nå er det spising. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kan ikke si at jeg ble veldig imponert av traileren. Det tekniske var ikke all verden med tanke på både skyting og etterarbeid. Musikken passet ikke, overdøvet mye av dialogen. Det virket også som bildet var strukket noen plasser, har du skutt i 16:9? Og over til det positive. Uten å ha sett hele filmen føler jeg at du har fått med deg viktige ting som mange ofte glemmer. Du har med helt naturlige hendelser som får handlingsforløpet til å virke mer troverdig. Du er på god vei til å skape en egen fortellermåte (vil jeg tro) og det er veldig positivt. Det virket litt som om du prøvde å følge en helaftens dramaturgisk modell og presse det ned til kortere tid, det er ikke positivt. Prøv å ta en liten ting å blås opp istedet for å ta store ting å press ned. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Det tekniske var ikke all verden med tanke på både skyting og etterarbeid. Kan du si litt mer rundt dette? Musikken passet ikke, overdøvet mye av dialogen. K, greit. Skulle satt ned litt... Det virket også som bildet var strukket noen plasser, har du skutt i 16:9? Har skutt i 16:9 ja. Det var bare en dag jeg glemte å skru det på (Eller det var blitt skrudd av) . Derfor ble personene litt strukket ut på noen få scener. Prøv å ta en liten ting å blås opp istedet for å ta store ting å press ned. Sorry... skjønner ikke helt hva du mener..? Ellers takk for responsen. (Som sagt var ikke dette den ekte traileren) Musikken var heller ikke hjemmelaget. Du sa: Kan ikke si at jeg ble veldig imponert av traileren. Ble du litt imponert da eller? Eller var den elendig? De negative tingene du skrev over, var vell ikke så alt for ille? Litt for høy musikk, noen scener litt strukket ut, og en ting til du sa litt lite om... Eller hva? Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg synes trileren din så veldig bra ut. Men er enig med at musikken overdøvet dialogen. Det blir nok rettet opp når du får deres egen musikk på. Er også enig i at det å ta betaling er litt dumt. Tror ikke det er så mange som vil betale for å se filmen. Til slutt vil jeg si at jeg synes dere har fått utrettet mye for å være så pass fersk. Så håper jeg du legger ut hele filmen gratis slik at flere kommer til å se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå