VeXx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Heisann! Har nettop kjøpt meg ny maksin, specs står i signaturen. Jeg er forøvrig ekstremt fornøyd, bortsett fra at lyden er helt tam. Har prøvd driverene som er på CDen og driverene med nyeste nForce3 fra nvidia.com. Hvis du er DJ eller har vært så høres det ut som om bassen står på "kill" liksom. Helt av. Noen som har noen glupe svar her ? Endret 29. juni 2004 av VeXx Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sjekk at alle volum fadere er oppe (Wave og Master). En ting jeg merket med K8N Neo var at når jeg skrudde opp lyden på headsettet fadet bassen ut mens diskanten ble mer markant. Har VNF3-250 nå, ikke samme problemet. Kanskje det er en eller annen innstilling i lyd driverne, eller det er noe rot med audio-pinnene (jording?). Ikke særlig kurant hvis du skal lage hard musikk. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Altså, det er ekstremt "dubbet" lyd og alt står på default. Har sjekket alt. Jeg har et hardware lydkort, men når det følger med et 7.1 lydkort vil jeg gjerne bruke det. Ingen andre som vet Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Hei ja, er det ingen som vet om dette? Jeg finner ikke ut av noe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå