Singh tha king Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) good.......fin i den k700 fargen! edit: stygg i den andre fargen! Endret 29. juni 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Denne var stygg men ellers var den jo fin Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Er vell en ''jentetelefon'' Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er vell en ''jentetelefon'' Noen spesiell grunn til at du mener det? Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 dette saa jo bra ut det blir nok en saann paa den "fattige" undertegnede i stedet for den "litt" dyrere K700 som lenge har staatt overst paa onskelisten.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nice phone!! :!:. Den så best ut i optic silver(k700 fargen) Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Noen spesiell grunn til at du mener det? Menysystemet er litt ''femi'' tipper du ville ha likt den... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Menysystemet er litt ''femi'' tipper du ville ha likt den... Det trenger ikke være en jentetelefon fordi jeg ville likt den Jeg skjønner egentlig hva du vil frem til etter å ha sett over en gang til. Men det går helt sikkert ann å endre fargene i menyene og slikt Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Det trenger ikke være en jentetelefon fordi jeg ville likt den Jeg skjønner egentlig hva du vil frem til etter å ha sett over en gang til. Men det går helt sikkert ann å endre fargene i menyene og slikt Ja det gjør det sikkert, men grattis med 800 innlegg! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det trenger ikke være en jentetelefon fordi jeg ville likt den Jeg skjønner egentlig hva du vil frem til etter å ha sett over en gang til. Men det går helt sikkert ann å endre fargene i menyene og slikt Ja det gjør det sikkert, men grattis med 800 innlegg! Takk =) Men det er fortsatt ingen jentetelefon Bakgrunnsbilder og fargetemaer kan endres og da er det ingen grunn til at den skal være det. Fint design er ikke bare for jenter. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Stygg... Likte ikke den "gusje" fargen i tastene.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 likte ikke den der 3210 fasongen at den er mye dypere oppe ved skjermen og slankere ned eved tastene ble litt "vannhue fassong" Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 likte ikke den der 3210 fasongen at den er mye dypere oppe ved skjermen og slankere ned eved tastene ble litt "vannhue fassong" Rimelig enig..Likte SE's enkle, geniale og stilrene design (les t610). Ellers bør det jo bli et godt alternativ, og jeg håper den blir billig, og at den vil håve inn en del penger i kassa til SE sammen med k700 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er ikke lenge før de kommer med en kvartalsrapport for Q2. Lenke til kommentar
beh Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) oming back to the display, it was mentioned before that K700 has smaller matrix resolution than K500i. That is not true: the screen features of these two models are identical. The display is designed according to the TFT-technology and reflects up to 65000 colors. The screen resolution is 176x220 pixels (31x39mm), which allows the display to read up to seven text lines, up to three information bars and head titles. Eldar tar feil her, det er ikke 176x220 oppløsning på den skjermen, om ikke annet ser man det tydelig på de skjermdumpene han har lagt ut. EDIT: En sinnsykt missvidende test siden halvparten av alle bilder er fra K700! han tror visst at det er samme skjerm på begge mobilene og at det dermed er likegyldig hvilken han viser bilder fra. Endret 30. juni 2004 av beh Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Stygg... Likte ikke den "gusje" fargen i tastene.. Helt enig tastefargene var grusome! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er ikke lenge før de kommer med en kvartalsrapport for Q2. Hva vil det komme fram av interessante opplysninger der? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vakke noe spessielt PEN! Men sikkert en fin mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå