Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ATi catalyst 4.7 beta 2 er nå sluppet. Du kan laste det ned her Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vil ikke akkurat si at den er sluppet, ATi slipper aldri en beta release. Den er nok heller leaked ja. ATi/Cataclyst har sagt at de som er med på Cataclyst driver testing teamet og blir tatt for å leake drivere blir kastet ut av teamet. Dette fordi ATI nettopp ikke vil release BETA'er. des,OUT! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Vil ikke akkurat si at den er sluppet, ATi slipper aldri en beta release. Den er nok heller leaked ja. ATi/Cataclyst har sagt at de som er med på Cataclyst driver testing teamet og blir tatt for å leake drivere blir kastet ut av teamet. Dette fordi ATI nettopp ikke vil release BETA'er. des,OUT! men jeg mener selv at directX er bedre.. gidder ikke å laste ned catalyst.. Endret 4. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
alfern Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 men eg mener selv at directX er bedre.. gidder ikke å laste den ned.. Den skjønte jeg ikke.... Directx er bedre? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 men eg mener selv at directX er bedre.. gidder ikke å laste den ned.. Den skjønte jeg ikke.... Directx er bedre? jeg mente at ejg liker directx bedre.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hehe nå må du svare for deg :!: Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Istedenfor å "mobbe" typen så kan dere vel heller opplyse ham om hva directX er, og hva det brukes til? Forskjellen på det og den andre standarden, openGl? Natrium ATi sine drivere er både for DirectX og OpenGl. Hva er directX? Se her: Microsoft DirectX Technology Overview Se her: OpenGL - The Industry's Foundation for High Performance Graphics des,OUT! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kort sagt DirectX er ikkje det samme som ATI Catalyst. Kva DirectX er kan du lese i posten over, men du treng altså begge deler, både Catalyst (evt. Omega) og DirectX. Det gjelder forsåvidt alle andre maskiner også med forskjellig skjermkort. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 er directx en skjermkort driver og nå ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kort sagt DirectX er ikkje det samme som ATI Catalyst. Kva DirectX er kan du lese i posten over, men du treng altså begge deler, både Catalyst (evt. Omega) og DirectX. Det gjelder forsåvidt alle andre maskiner også med forskjellig skjermkort. å ja.. trudde at det var endten catalyst eller directX jeg.. han som lagde posten innstalerte catalys hos en kamerat av meg.. han avinnstalerte directX sammtidig... sorry at jeg tok feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå