Elendil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Eg lurer på om dere også har problemer med americasarmy av og til. Eg får det i ny og ne med at du logger in men får ikkje spele. Kvifor? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har vært en del trøbbel med autentiseringsserverne i det siste. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 No kan eg spele. Men eg trur nok det kjeme igjen. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tja, eneste problemet jeg har opplevd er dette: "You have either to high or to low honor level." Har ikke hatt andre problemer.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Fortvila for denne meldinga på accounten min: Maximum Database Queries Reached, please contact [email protected] if you are seeing this error Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg får ikke fullført treningene Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Synd, det er jo et veldig bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå