Coffie=JavaCode Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 HVorfor klarer ikke amac folkene å opprette et nytt emne til en ny artikkel? Klarer dere det ikke, eller gidder dere ikke? Det er jo ikke akkurat vanskelig, er det en grunn til det? Er blitt ganske lei over at dere ikke gjør det. Det dere kan gjøre er jo å gjøre det mulig for brukere å opprette emner i http://forum.amac.no/index.php?showforum=123 Finner ikke et bedre sted å skrive dette, dette er jo ikke hw.no så jeg kan jo ikke skrive på tilbakemeldin der liksom. Lenke til kommentar
nilka Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Grunnen til at vi ikke starter tråd på hver artikkel er at disse i de fleste tilfeller ikke fører til noen diskusjon. Dersom det nå er et ønske om at vi skal starte tråder på alle artikler skal vi selvfølgelig gjøre akkurat dette. MVH. Njáll H. Ekstrøm Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har dypt savnet det, og spess de artikklene som har også vært linket til HW.no må ha en tråd. Selfølgelig så vill ikka alle nyhetene være like interesange, men eks skjermene, og ny HW vil det jo være mye aktivitet i. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har dypt savnet det, og spess de artikklene som har også vært linket til HW.no må ha en tråd. Selfølgelig så vill ikka alle nyhetene være like interesange, men eks skjermene, og ny HW vil det jo være mye aktivitet i. Helt enig, alle andre forumene gjør jo dette, så hvorfor ikke amac? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Grunnen til at vi ikke starter tråd på hver artikkel er at disse i de fleste tilfeller ikke fører til noen diskusjon. Dersom det nå er et ønske om at vi skal starte tråder på alle artikler skal vi selvfølgelig gjøre akkurat dette. MVH. Njáll H. Ekstrøm Det blir jo ikke noen diskusjon uten gode emner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå