knuhen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da har jeg oppdatert til nyeste software 12, men ringelyden er halvert.Gprs slår seg heller ikke av. Flere med samme problem ? Siemens suport hevder telefonen må leveres til serviceverksted for å legge inn eldre software. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da har jeg oppdatert til nyeste software 12, men ringelyden er halvert.Gprs slår seg heller ikke av. Flere med samme problem ?Siemens suport hevder telefonen må leveres til serviceverksted for å legge inn eldre software. Jepp, gjorde det samme. + at kameraet hang seg opp i flere minutter etter jeg hadde sluttet å filme, noe som gjorde at når jeg trykte feil og var innom filming, funka ikke kameraet på flere evigheter etterpå. Mye bugs på den telefonen der.. Fikk selv beskjed om at den var DOA og fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 det var fordi du ikke avslutta kamera. ringelyden er ikke lav med wav filer. og gprs slår seg av fordi den er fremme i venstre hjørne. den bare er stand bye Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Rart at det er så mange som plages. Har jo hatt litt småfeil jeg å. Men de har fort gått over. Hvis man innstalerer mys skrot og ting på mobilen kan dette føre til kræsj. Har fw 12 nå og er ikke noe plaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå