Epsilon- Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm alt står i topic. Noe som er bedre med det ene eller det andre? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 "Pros|Cons"!!?? AN7 har den "fantastiske" uGuru-brikken, den gjør slik at du har flere instillinger for overvåking og viftekontroll enn på NF7-S, ellers gjør den det mulig å klokke gjennom Windows (uten restart). NF7-S har generelt bedre klokkeegenskaper enn AN7 ...gå for NF7-S du Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Noen som har hatt problemer med å montere vifta på NF7? Med tanke på at sokkelen er så langt oppe og kanskje psu er i veien, jeg har TT Volcano 12 (kanskje ikke den minste vifta, men...) Lenke til kommentar
McKack Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bruker å slite litt på mitt når jeg skrur av/på vifta... Og det er en liten en, men trur det er pga kabinettet mitt da, har en sånn "plate" mellom psu'en og hovedkortet så kommer vel an på kabinett... (Jeg har et chieftec bigtower) Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 selv er jeg ganske fornøyd med mitt Abit AN7, men nå har ikke jeg testet NF7-s enda heller. ikke har prøvd å overklokke enda ettersom jeg ikke føler behovet. men det kommer helt sikkert etterhvert, og jeg kommer uannsett til å låse opp min CPU (Barton) for å klokke opp den veien. Epz. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har nf7, syns det er utrolig knotete designet, både med tanke på cpuvifte i forhold til psu og knot mellom ramplassering og AGP slot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå