fossegrenda Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 For de som har lyst på en S700, gå hit: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12...um=1&Catg=15705 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 :lol: "meget seriøst" ... Tviler STORT på at denne saken er ekte! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Hvis man har veldig lyst på den og har mulighet til å møte selgeren i oslo og teste den før man kjøper så kan man jo være heldig, men jeg tviler sterkt Endret 29. juni 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvis man har veldig lyst på den og har mulighet til å møte selgeren i oslo og teste den før man kjøper så kan man jo være heldig, men jeg tviler sterkt hehe. *ringe* Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg tenkte å ikke rapportere han/henne før helt til slutt, men heller kødde med personen så lenge det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hehe! er nok fake ja.. Du kunne jo spurt om han ville møtt deg, bare for å se om han faktisk hadde giddi det.. Hvis han kommer med mange dårlige unnskyldninger skjønner man raskt at det er svindel. Er den kommet ut i noen land enda forresten? Det _kan_ jo være en mulighet for at han har kjøpt den i utlandet, men hvis den ikke har kommet ut enda er det seff svindel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Eneste muligheten er at han har kjøpt en original DoCoMo fra japan, men den ville uansett ikke fungert i norge. I tillegg er dette hans første auksjon noensinne. Han har ingen erfaringer lagt inn på seg heller. Nei, jeg rapporterte denne for brudd på norsk lov. (Forsøk på svindel). Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 han hevder dog å ha kvittering for kjøpet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Når han først hevder at han har en S700, så skal det vel ikke akkurat mye til å hevde at han har kvittering og. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 SE sin garanti er blitt litt begrensa til å gjelde land/region med EU som eksempel på region der ein har rett på garanti viss autoriserte forhandlarar selger det identiske produktet i det landet. Så om ein telefon kjøpt i statene har gyldig SE garanti her i landet er eg ikkje sikker på, men med tanke på feilraten til mobiltelefoner ville eg nok ikkje tatt sjansen på å bruke over 2000 kr på noko som er så usikkert. mvh janEirik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jankee: Du vet at S700 kun finnes i prototyper ennå, og ikke er lagt ut for salg? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja eg veit det, men eg tenkte eg skulle bruke eit anna argument viss det virkeleg var sant at han hadde S700 telefoner så ville ein ha sittet igjen med skjegget i postkassa og det i deluxe varianten. grunna total mangel på garanti og rettigheiter. mvh janEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå