Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe! er nok fake ja..

Du kunne jo spurt om han ville møtt deg, bare for å se om han faktisk hadde giddi det.. Hvis han kommer med mange dårlige unnskyldninger skjønner man raskt at det er svindel. Er den kommet ut i noen land enda forresten? Det _kan_ jo være en mulighet for at han har kjøpt den i utlandet, men hvis den ikke har kommet ut enda er det seff svindel.

Lenke til kommentar

Eneste muligheten er at han har kjøpt en original DoCoMo fra japan, men den ville uansett ikke fungert i norge. I tillegg er dette hans første auksjon noensinne. Han har ingen erfaringer lagt inn på seg heller.

Nei, jeg rapporterte denne for brudd på norsk lov. (Forsøk på svindel).

Lenke til kommentar

SE sin garanti er blitt litt begrensa til å gjelde land/region med EU som eksempel på region der ein har rett på garanti viss autoriserte forhandlarar selger det identiske produktet i det landet.

Så om ein telefon kjøpt i statene har gyldig SE garanti her i landet er eg ikkje sikker på, men med tanke på feilraten til mobiltelefoner ville eg nok ikkje tatt sjansen på å bruke over 2000 kr på noko som er så usikkert.

mvh

janEirik

Lenke til kommentar

Ja eg veit det,

men eg tenkte eg skulle bruke eit anna argument viss det virkeleg var sant at han hadde S700 telefoner

så ville ein ha sittet igjen med skjegget i postkassa og det i deluxe varianten. grunna total mangel på garanti og rettigheiter.

mvh

janEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...