camarat Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei og hå! Akkurat kjøpt meg et nytt Panasonic NV-GS200-kamera som jeg skal bruke til litt forskjellig. En av disse er å bruke til å filme leiligheter innendørs for å legge de ut på nettet. Av denne grunnen skulle jeg helst hatt en vidvinkel linse, men ikke fiskeøye. Jeg så på kartongen til kameraet at et av tilbehørene var nettopp en vidvinkel linse, med nummer VW-LT3714M. Men når jeg søker på den norske, amerikanske og britiske siden til Panasonic finner jeg hverken linse eller noe på det nummeret. Er det noen som kan hjelpe meg? (Er også på utkikk etter ekstern mikrofo (VW-VMH3), men det haster ikke så) Lenke til kommentar
bjornar2 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei! Har bestillt gs200(PAL) fra usa. Bestillt en billig vidvinkellinse sammen med. Brukte en netthandel ved namn: www.bhphotovideo.com. Når jeg leter etter vidvinkel-linse fra panasonic er det bare en som dukker opp på hjemmsiden deres (http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=215130&is=REG) Selv kjøpte jeg: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...u=285762&is=REG Kosta meg 175kr. Er du godt fornøyd med kamera eller? positivt negativt... Bjørnar Lenke til kommentar
camarat Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 For øyeblikket er jeg veldig godt fornøyd med kameraet. Har brukt det en del nå som jeg har vært på ferie, og bildene er meget bra. Merker godt forskjellen på 3 CCD og de med kun 1. Prøvde også å ta en del stillbilder med kameraet, og de ble slettes ikke verst i det hele tatt. Med tanke på vidvinkel, skaffet jeg med en Hama vidvinkel linse i Spania for 70 euro, noe jeg syntes det var verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå