Innos Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som har erfaringer med dette? Fat pladask for det når jeg leste at det var i aliminium og har 2x120 vifter inkludert, og har et sidevindu! Det står på anbefalinger i spilleren, at det kommer både med og uten psu. Noen som vet hvor det kan kjøpes med psu, og hvilken psu det er, kansje litt info, helst på norsk. Ikke sikkert det er så godt som det ser ut men får da håpe det! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 har letet litt. finner ingen plasser der det selges med PSU Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 har du noen link til det.. hørtes bra fett ut.. tror du bør lete bra lenge før du finner det med psu i så fall.. skjeldent kabinetter selges med psu.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Antec har strømmforskyninger! Må vel selges Antec kabinett med Antev strømmforskyning. vent å se... For en tid tilbake kjøpte jeg (for brodern) et Antec Lanboy ( 1. versjon) med Kabinett ++ , strømmforskyning og bærestropp. Gunstig pakkepris LOZER Edit. Leste den nye "spiller'n" nå! Skal ta en titt for å se om jeg ser det selges med strømmforskyning Edit2. Ser dårlig ut , men kanskje noen andre er bedre/grundigere i sin søkning Endret 29. juni 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Er ikke super lan boy bedre enn lan boy? Kjøper meg en superlanboy emd aspire 500w ps tror jeg, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) slettet Endret 3. juli 2004 av shitULV Lenke til kommentar
teq Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Kjøpte en Super Lanboy til PC'en jeg bygde for venninna mi. Var veldig spent på kvalitet og ikke minst plass siden vannkjøling skulle monteres i samme slengen. Kabinettet er lett, men noe mer "slapt i fisken" enn et stålkabinett. Hvis man utviser normal forsiktighet ved flytting (pass på at sidedørene er montert og fastskrudd) er ikke dette noe problem. Finishen er upåklagelig! edit: fillern også... feil med linken til bildet jeg skulle legge ved. Endret 11. juli 2004 av teq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå