Leoric Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei Jeg er ute etter en ny laptop. Det jeg vil ha er en laptop med lavest mulig pris, og best mulig skjerm og batteri kapasitet. Jeg er ute etter en billig PC med lavest mulig specs, men vil ha en god skjerm (1400x1200+) og gjerne god batteri kapasitet. Noen som har noen modeller å annbefale? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ECS G551 fra multicom har det du leter etter. Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Takk! Den virka fin, sendte de en mail om det gikk ann å endre specs på maskinene. Er ute etter å kutte kostnadene mest mulig Skal kjøre Linux på den, og er egentlig fornøyd med den 450Mhz maskinen jeg har, men trenger bedre skjerm. Derfor hadde det vært yppelig å skjære all specs utenom skjerm til beinet Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 stripp en dell maskin til det minimume og oppgrader kun skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå