Innos Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Tenkte å kjøpe det kabinette, men nok om kabinetter over til psu. Tenkte å kjøpe denne, men er det den samme som den aspire psu'en som overklokking.no testet? Det er denne jeg snakker om, synes den først ser bedre ut, og så kan jeg ikke se inn i psuen anyways fordi det ikke er glass oppå kabinette. Og så har den 20 mer watt, og koster mindre, får ikke bruk for plexien altså. Og toø siste spm, er dette en psu å satse på? Endret 29. juni 2004 av hba Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 kjøp mist sine... forresten fin forside te databutikkeb.com Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Bryr meg heller lite p, støy, mist sine 500w psu'er koster 1,1k og det er altfor mye! Pluss at da må jeg kjøpe fra 3 webshoper, da blir frakt prisen stor. Vet at man får gratis prto hvis man kjøper for over 500 fra databutikken, men blir alikevelllitt stress! edit: Den jeg spurt om var lik denne! Endret 29. juni 2004 av hba Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 kjøpe fra 3 webshopper ? hmm min mist kosta 800,- 430 watt å den funker gull Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Skal kjøpe de to, sammen med en hel pc da. Og de yter helt likt, utenom på noen få forskjellige ting så jeg går for aspire.' Mist 430w Aspire 500w Mist har 6 mer på +5. Aspire har 14 mer på +12.' Og ellers så er det ikke så mye forskjell utenom -12 og -5. Jeg skal kjøpe meg et veldig nytt hovedkort så jeg trenger ikke de. Mist er mye dyrere, dobbel så mye faktisk hvis du tar med det at aspire slipper jeg frakt på, men må betale frakt tl mist hvis jeg kjøper den. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Helt enig, Aspire sine PSU'er høster god kritikk mange steder. Bant annet her på ok.no Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Har ennå ikke fått svar på om det er den samme psu'en! Endret 30. juni 2004 av hba Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Endret 6. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå