King of Ice Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Når jeg skal laste fra noen eller noen skal laste fra meg går pcen helt koko og restarter men når jeg kommer inn igjen finner jeg ingen og di finner ikke meg. Hva er det som er galt og den eneste måten å finne dem på igjen er å skifte ipen flere ganger alle må gjøre det så finner di meg og jeg finner dem Det er veldig irriterende så kan noen hjelpe meg Det som er værst er at jeg skal snart på LAN HELP ME !!!!! Endret 1. juli 2004 av King of Ice Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tipper maskinen/CPUen blir for varm. Sjekk om du har aktivert avslåing ved en gitt temperatur. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du bør nok lese pukt 3 i Retningslinjene, jeg har kopiert den inn under for deg. Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Lenke til kommentar
Geir88 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Prøv å oppdatere windows versjonen din med de nyste patchene og drivere... Dette har funket for min maskin i flere tillfeller med ustabilitet.... Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Wild guess......Virus ^ | | | Som han sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå