vebwa Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Etter et harddiskbytte har jeg kjørt en reinstall av WinXP på min Whitebox CL56. Plutselig har WLAN-switchen på venstre side av maskinen sluttet å fungere (den som pleide og gi "Wireless Communication Switch ON/OFF"-meldingen og slå WLAN-LED'en av/på). I tillegg ser det ut til at de to hurtigknappene (Easy Button) har sluttet å fungere. Alt av drivere er installert. Intel ProWireless-softwaren viser bare "Radio AV", og valg for å sette radio på er grået ut. Mener å huske at det var noen andre som hadde problemer med det samme på CL56. Noen som har en løsning? Er det en hardware- eller softwarefeil? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Prpgrammet Easy buttons må være i gang i bakgrunnen Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Easy button kjører, men det er altså ingen reaksjon på hverken hurtigknapper eller WLAN-switchen. Hurtigknappene bruker jeg ikke uansett, men WLAN-switchen er jo ytterst nødvendig da WLAN nå står avslått konstant, og det tilsynelatende ikke er noen annen måte å slå radio på enn vha. hardware-switchen. Har forresten "Easy button" noe å gjøre med WLAN-switchen? Lenke til kommentar
nadz79 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Etter et harddiskbytte har jeg kjørt en reinstall av WinXP på min Whitebox CL56. Plutselig har WLAN-switchen på venstre side av maskinen sluttet å fungere (den som pleide og gi "Wireless Communication Switch ON/OFF"-meldingen og slå WLAN-LED'en av/på). I tillegg ser det ut til at de to hurtigknappene (Easy Button) har sluttet å fungere. Alt av drivere er installert. Intel ProWireless-softwaren viser bare "Radio AV", og valg for å sette radio på er grået ut. Mener å huske at det var noen andre som hadde problemer med det samme på CL56. Noen som har en løsning? Er det en hardware- eller softwarefeil? har nøyaktig asmme problem på min Medion 2030, har du funnet noen løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå