sjiraffen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er det noen her som vet når Motorola E398 kommer til Norge??? Og hva den kommer til å koste?? Hva syns dere om den? -- Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Syns den virker kul, jeg. Litt kjedelig design, men ellers har den det meste av funksjonalitet jeg har lyst på. Men jeg venter på tester (amobil?) før jeg kjøper noe uansett. Når den kommer og hva den vil koste, aner jeg ingenting om; svarer bare på det siste spørsmålet ditt... Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg lurer egentlig mest på når den kommer til Norge men takk for din mening Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har lettet ganske lenge nå men finner ikke ut når den kommer til norge,men har funnet ut ca. hvor mye den kommer til å koste de sa at den skal ligge i samme pris som K700 p.s. den var 10 ganger finere i svart Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Aner "nada" om denne telefonen................ Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 HER er det en test av denne telefonen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Synes den var fin men,som de fleste andre, vet jeg ikkeno om den... Kult med minnekort da Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Rett og slett stygg.. Bare min mening men sikkert en bra telefon edit: skriveleif Endret 29. juni 2004 av rønning Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 HER er det en test av denne telefonen Og for de som ikke gidder å lese gjennom hele, så har de en liten sammenlikning med K700 tilslutt: K700’s advantages are built-in radio, bigger amount of internal memory, presence of IrDA. At the same time E398 has exchangeable memory card support, interesting set of preinstalled games. Both phones have Bluetooth, practically maximal amount of features for today. E398 has such functions as stereo speakers, exchangeable TransFlash memory cards, light-o-music. De presenterer også K700 som den egentlige konkurrenten til E398, og det må jo være et kompliment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå