kentrygve Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har anskaffet meg Canon Eos 10D, er kjempe interessert i å lære meg å få tatt i bruk alle de mulighetene som følger dette kameraet. Er "fersk" som fotograf og trenger å lære alle de grunnleggende funksjonene. Er det noen som kjenner til kurs/skole eller lignende for personer med samme dilemma som meg? Vet Oslo Kameraklubb har et kurs, men dette starter ikke opp før til høsten. Det er nå jeg ønsker å ta bilder Eventuellt om det er noen i Oslo omr. omegn som kunne tatt en kort opplæring mot en liten betaling? Med Vennlig Hilsen Ken Trygve Lenke til kommentar
marimekko Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 fotoskolen.no er et fotokurs på nettet som er ganske omfattende... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 En Freelance kollega av meg har laget et lite fotokurs, og sa at jeg kunne legge ut en link til en Powerpoint han har laget. Den kan nok hjelpe deg litt på vei om hva som skal brukes hvor. http://www.change.no/Fotokurs/ AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå