Gå til innhold

"Gnister" i vindu på NEC 2080ux+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. ja :)

Under oppstartdn av maskina er det som er svart svart. Men fekst når eg spelar eve eller har open Opera, vil det svarte få "gneistar" i seg. Gnistrar litt her og litt der over alt på skjermen. trur ikkje eg klarar å forklare kva som skjer beter enn som ginstart som kjem i dei mørkaste partia.

Lenke til kommentar

Kan teste den på laptopen, men då blir det D-SUB og ikkje DVI.

Forresten, spelar inga rolle om eg pluggar den inn i Input-1 eller Input-2 på skjermen sant? Skal teste på laptopen når eg har fått installert windows igjen

Lenke til kommentar

Når jeg kobler DVI kontakt på skjermkortet og D-SUB på skjermen forsvinner det. Når eg brukar D-Sub frå laptop til DVI på skjermen forsvinner det.

Men når eg brukar DVI-DVI får eg denne gnistringa. Forstår ingenting eg... var ikkje så mykje dokumentasjon som følgde med skjermen, så kanskje eg koplar feil?

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg opplevde noe av det samme (støy/hvite gnister) på 2080UX+ når jeg kjørte DVI i IKKE native oppløsning. Problemet forsvant med en gang jeg satte oppløsningen til 1600x1200. Er konge fornøyd med denne skjermen, sylskarpt og støyfritt bilde og INGEN døde pixels.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...