Gå til innhold

Kopiering/flytting av programmer på 6600

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet at det går an å flytte og kopiere filer (bilder, lyd, video) fra minnekort til telefonminne og vice versa på Nokia 6600. Men når det kommer til programmer og installasjonsfiler går ikke dette an, eller?

Da jeg ikke hadde fått mitt nye minnekort ennå, installerte jeg programmer på telefonminnet og regnet med at jeg kunne flytte de over på minnekortet når det var installert, men dette har jeg altså ikke fått til. Tilsvarende tenkte jeg at jeg kanskje kunne flytte/kopiere installasjonsfilene som ligger på det medfølgende minnekortet (try & buy, etc) til telefonminnet for så å installere det på mitt nye og større minnekort. Men dette gikk heller ikke. Jeg kunne dessuten ikke velge å installere disse filene på telefonminnet (de installerte seg altså automatisk på 32MB minnekortet).

Eneste muligheten til å velge hvor ting skal legge seg er når man f.eks. laster ned et program fra nett, for da får man forespørsel om hvor programmet skal lagres; på telefonminnet eller på minnekortet. Etter at dette er gjort, er det ingen vei tilbake...

Håper noen har peiling på dette, og kan hjelpe meg? Foreløpig har jeg hverken PC eller datakabel, og for alt jeg vet kan det jo være mer muligheter med PCn tilgjengelig.

På forhånd, takk for hjelpen! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...