Gå til innhold

Kjøpe nytt grafikkort. "X800XT"

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Gjest QbeC-

Hei dere. Skal kjøpe meg X800XT. Men lurer på hvilket merke jeg burde sattse på. Har sett litt på Asus sitt som blant annet selges hos PS Data. Asus X800XT

Hva synts dere???

Takker!!!

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest QbeC-
Merket har ingenting å si på ytelsen til kortet og Asus er dyrere fordi de har en litt fyldigere bundle (innhold). Jeg synes i dette tilfellet at Asus er litt overpriset (nesten 5000) og anbefaler deg å se på dette: Sapphire X800XT Vivo Dette koster 4275,- og er like bra, men billigere ;)

Ja. Vet at Asus generelt er dyrere en andre merker. Men som du sa, så får man mye med i pakken. Ikke at dette har noe serligt å si, men.....

Glemte å si at jeg er veldig ute etter best kjøleløsning da jeg har planer om å klokke det litt. Kjølinga på Asus sitt kort ser grei ut mener jeg. Vil det være noe serlig forskjell på dette fra merke til merke???

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Kjølinga på Asus sitt kort ser grei ut mener jeg. Vil det være noe serlig forskjell på dette fra merke til merke???

Jeg vil ikke si at dette klokker noe bedre enn Sapphire sitt. De som har klokket med Sapphire har fått ganske imponerende clocks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...