Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 første gang jeg hørte den: andre: tredje: fjerde: alle deretter: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Off-topic: Dr.X: På tide å oppdatere signaturen? Nei, hvorfor skulle jeg ? Er ikke UK nede? Gamle ja, nye, nei. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er en møkkasang, når jeg ser de gaylord folka fyke rundt på et fly og synge den tette sangen ble jeg bare forbanna... Bare ante meg at den ville komme på utesteder. Død over sangen! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 melodien er fengende, og musikkvidioen er løyen-teit selve sangen er Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er en møkkasang, når jeg ser de gaylord folka fyke rundt på et fly og synge den tette sangen ble jeg bare forbanna... Bare ante meg at den ville komme på utesteder. Død over sangen! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er en møkkasang, når jeg ser de gaylord folka fyke rundt på et fly og synge den tette sangen ble jeg bare forbanna... Bare ante meg at den ville komme på utesteder. Død over sangen! Amen til den Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Andre enn meg som får assosiasjoner til homsepatruljen når jeg ser musikkvideoen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Andre enn meg som får assosiasjoner til homsepatruljen når jeg ser musikkvideoen? Jeg mener å ha fått med meg at dette er theme-sangen til dem rumenske versjonen av homsepatruljen, så det er ikke så rart i... Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Begynner å gå ganske så lei denne sangen, hørte den ca 1000 ganger i russetiden. Er et par mixer av den som er ganske fete:) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242773 :lik topic på musikk forumet. Endret 30. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Drittsang... Ekkel, stygg sang... Blir kvalm av den sangen... Blir faktisk litt redd av den sangen... Hodet mitt holder på å eksplodere når jeg hører den sangen... Hvorfor får sånne mennesker lov til å lage musikk som er så vanvittig stygg? La oss lage et korstog og utrydde alle mennesker som kan høre på den sangen uten å spy. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-haa Ma-ia-haa haa bare en ting å si: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nok et bevis på at musikkindustrien suger rompetaske. Word. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vi har et egent musikkforum. Bruk det og ikke søppel til slikt. Stenges.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg