NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mitt integrerte nettverkskort funker bare om jeg har et pci-nettverkskort til stede. Om jeg tar PCI kortet ut av maskinen, så får jeg ikke kontakt med det integrerte Hva kan være galt? Har et Abit nf7-s ver 2.0, og har innstallert de rette driverne. En til ting jeg lurer på; Om jeg kjøper en ekstern harddisk, kan jeg bruke den til å kjøre memtest og innstallere s-ata drivere og slikt? Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Om du har ett PCI kort i tillegg så fungerer begge to? Prøvd å oppdatere bios eller å sette denne til "fail safe" eller "default"? Er det forskjell på hva som blir detektert i Sikkerhetsmodus med nettverk (kun i win2000 og XP) og vanlig? Om du har muligheit til å starte på f.eks. knoppix og sjekke om det blir detektert noko der? knoppix Har ikke vært borti problemstillingen med ekstern disk, men de fleste nyere hovedkort kan boote fra usb enheter om det var å innstallere OS på den du tenkte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå