oblivian Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvem skal man kontakte for å klage på de h*lvetes lyd-reklame som har begynt å poppe opp overalt? Er nett-annonsørene så tjukke i huet at de ikke skjønner bedre? Bare idag har jeg vel skvetti så mye at jeg har mistet minst 2 år av estimert levetid. Det eneste de oppnår er at jeg hater de det reklameres for. Litt motsatt reklame ville jeg anta... Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Så enig som det går an å bli. Lyd reklamer må dø ! Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Så enig så enig. Spesielt irriterende er NOTAR reklamen på Vg.no " VELKOMMEN TIL VISNING" kommer borti den hver eneste gang... Lenke til kommentar
ermj Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sende mail til annonsøren der du sier hva du synes? Hvis alle gjør det, får jo annonsøren litt å gjøre på... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Hva om vi rett og slett bare sier ifra til vg.no, at vi ønsker at den bedritene lyden fjernes fra notar reklamen. Jævelig irriterende å komme nær den.. Har lyden på maskinen på max på jobben slik at jeg skal høre mail osv.. når jeg tar meg en liten 5 minutter, kommer nær knappen hører alle hva jeg egentlig driver med.. :/ Endret 29. juni 2004 av tøs Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ikke tro noe annet enn at de vet at vi hater de reklamene. Er sånn psykologisk reklame, sniker seg inn i underbevistheten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Når de første søksmålene rundt skader etter å ha surfet på nettet kommer så vil ting kansje roe seg... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er enig, lydreklamer er noe dritt! Men husk at det er reklamen som gjør aviser og alt annet på nettet gratis... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 helt enig ! telenor har også en slik en! med ringing og greier Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er enig, lydreklamer er noe dritt! Men husk at det er reklamen som gjør aviser og alt annet på nettet gratis... ser du lydreklame på hw.no? så gratis betyr ikke at lydreklame = must Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Enig! Har ennå ikke fått pulsen under 100 etter å vært på hardware-pacers. Fatalt for røykeslutt-forsøket mitt. Endret 29. juni 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Koffor ikkje fjerne all reklame med ein gang? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263870 Ingen reklame, ingen lyd Lenke til kommentar
peach Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Uff, ja, det er noe dritt! Det går ikke an å skru av lyden på en eller annen måte? Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er vel stort sett dagbladet og VG som er hissige på dette, tror det må ligge 4-5 lyd-reklamer inne på de sidene, og det, det er helt forferdelig... Lenke til kommentar
woid Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Så enig så enig. Spesielt irriterende er NOTAR reklamen på Vg.no " VELKOMMEN TIL VISNING" kommer borti den hver eneste gang... det er forresten GARANTI Eiendomsmegling og ikke Notar som har lydreklame. Notar har veldig skjelden reklame på websider Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Så enig så enig. Spesielt irriterende er NOTAR reklamen på Vg.no " VELKOMMEN TIL VISNING" kommer borti den hver eneste gang... det er forresten GARANTI Eiendomsmegling og ikke Notar som har lydreklame. Notar har veldig skjelden reklame på websider Dette sier kanskje hvor lite lydreklamer teller Folk blir forbanna og legger ikke merke til annonsen, men antar en annonsør (i dette tilfellet Notar). Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, jeg er med på at nettsteder må ha reklame for å overleve, men disse lydreklamene er så intrusive og irriterende at de totalt virker mot sin hensikt. Men jeg tenkte at det kanskje var noe slags "reklame-ombud" eller noe som man kan klage til, sånn som det er på TV? Jeg synes forøvrig det er helt utrolig at de har hostet opp elendigheten. Tror de at de liksom er de første som tenker på lyd i reklame sammenheng? Slår det dem ikke at resten av verden har skjønt at det kun vil virke irriterende på folk? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nå er det 5 stk som har irritert seg over det, og så sier de det til 150 stk her, og alle vet da hvem som har laget reklamen, og mest sannsynlig etterhvert hva den går ut på. Altså har reklamen gjort akkurat det den skulle, på en særdeles effektiv måte. Nå er det kanskje mange som har fått med seg den reklamen som ellers ikke ville gjort det... Der finnes et ordtak i den bransjen; "All reklame er god reklame"... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det er jeg ikke enig i. Bare se på Telenor. De blir konsekvent omtalt som Tele*h*or, Stjelehor, osv. Det er ikke god reklame, mange som kanskje ikke har hatt spes problemer med Telenor styrer unna fordi Telenor har fått et image problem. I disse bredbåndstider er de jo synonyme med ISDN for mange. Endret 29. juni 2004 av oblivian Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Så enig så enig. Spesielt irriterende er NOTAR reklamen på Vg.no " VELKOMMEN TIL VISNING" kommer borti den hver eneste gang... Jeg hater det, skvetter hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå