chairgame Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 når jeg nå får en DVD-brenner, og jeg har en DVD-rom og en cd-brenner fra før, hvilken av de er det lureste å bytte ut? DVD-rom eller CD brenner? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 CD-brennner'n selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det avhenger av hva du brenner mest av. Jeg hadde fjernet CD-brenneren, og latt DVD-ROM stå i, det gjør sikkerhetskopiering litt enklere. Dessuten brenner DVD-brenneren CD-plater også. Hvorfor ikke ha alle montert, dersom du har nok plass, og ledige kontrollere? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg ville faktisk byttet ut dvd-romen. Dvs, det gjorde jeg. CD-brenneren min brenner 52x, og nå kjøpte jeg nettopp NEC2510, som brenner cd'er med "bare" 32x. Brenner en del mer cd'er enn dvd'er, så jeg vil ha den ekstra farten til cd'er. 1-til-1 kopi ("on the fly" dvd-rom til dvd-brenner) blir ikke særlig aktuelt før dual-layer platene blir mye billigere likevel for min del. EDIT: typo Endret 29. juni 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå