destroyy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Lurer på om ossen lakk jeg bør kjøpe til mitt trekabinett, er i arendal nå men kommer snart hjem å da skal jeg til biltema, tenkte det gikk an å kjøpe lakk der? skal prøve å få så fin gjenspeil som mulig, hinter til snekker`n sin da Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bor du i arendal? det gjør jeg!! du bør kjøpe Quick lakk fra Olav Stormo på myrene.... det er god lakk, men du bør også kjøpe Quick grunning og lakke med først! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ikke kjøp biltema-lakk for 30kr, du får hva du betaler for. Kjøp Quick lakk, den kosten nesten 100kr boksen men så er det kvalitets lakk... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Enig med Carrox biltema lakk SUGER verre en alt! Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Europris-lakken er ikke så verst da... Har lakket endel med europris-lakk og det er ikke så værst til å koste 30 kr boksen... Men jeg er enig med dere andre her, kjøpt heller Quick lakk, mye bedre enn biltema og europris-lakk... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Europris-lakken er ikke så verst da... Har lakket endel med europris-lakk og det er ikke så værst til å koste 30 kr boksen... Men jeg er enig med dere andre her, kjøpt heller Quick lakk, mye bedre enn biltema og europris-lakk... jøss, har du endra mening.. menmen.. har lakka med ca 7 bokser av europris lakken og den er faktisk bra.. det er jo 30kr får 400ml.. biltema lakk er bra på tre, men er det noe metall eller plast der så funker den ikke.. bare flasser av.. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Europris-lakken er ikke så verst da... Har lakket endel med europris-lakk og det er ikke så værst til å koste 30 kr boksen... Men jeg er enig med dere andre her, kjøpt heller Quick lakk, mye bedre enn biltema og europris-lakk... jøss, har du endra mening.. menmen.. har lakka med ca 7 bokser av europris lakken og den er faktisk bra.. det er jo 30kr får 400ml.. biltema lakk er bra på tre, men er det noe metall eller plast der så funker den ikke.. bare flasser av.. Endra mening?? Jeg har ikke sagt at europris-lakk er dårlig jeg, Ikke har jeg sagt at det er bra heller... Men det er sånn midt på treet. Hvis jeg hadde syntes europris-lakk var dårlig, hadde ikke jeg hatt 3 bokser med europris-lakk nå... Endret 29. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 det var en post tiligere hvor du sa at europris lakk ikke var noe å satse på pga. prisen, men da kalte du deg noe annent.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) er det gerit med europris lakk? er det konklusjonen? men er europrislakk noe bra på tre, og om jegskal lakke med europris lakk, burde jeg da først ta quick lakk grunning og europrislakk oppå? EDIT:leif Endret 29. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hvis det er noen ugjevnheter burte du slipe først og så lakke.. gjerne med europris lakk Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ta quick lakk grunning og quick vanlig lakk du. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hvis det er noen ugjevnheter burte du slipe først og så lakke.. gjerne med europris lakk men behøver jeg grunning først? eller bare et ekstra strøk? jeg skal lakke en litt eldre pc som død tids dreping så det er ikke så nøye om det ikke går ann og speile seg i det, men det burde alikevll se ganske greit ut! er europris brukbart? og funker det på tre? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har lakka mitt stål kabinett med europris lakk.. to strøk og du er ikke langt unna å speile deg.. tror ikke du trenger grunninga.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har lakka mitt stål kabinett med europris lakk.. to strøk og du er ikke langt unna å speile deg..tror ikke du trenger grunninga.. hvordan pussa du? og hvor mye lakk? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) jeg har lakka mitt stål kabinett med europris lakk.. to strøk og du er ikke langt unna å speile deg..tror ikke du trenger grunninga.. hvordan pussa du? og hvor mye lakk? jeg pussa ike i det hele tatt.. hvormye.. jeg har miditower og en boks hold akkurat til to strøk.. kan siker poste noen bilder, men pappa har dratt til alta får å fiske så han tokk med seg digital kamera.. Endret 29. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Vibben Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Enig med Carrox biltema lakk SUGER verre en alt! Hva er galt med Biltema lakk ? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Nei jeg bor ikke i arendal, jeg bor i drammen, å skal til sverige, er bare på ferietur nå å dro innom x-pec for å høre, siden jeg kommer hjem på søndag å drar på mandag til sverige for å handle litt, å det er trekabinett jeg skal ha så hvilken lakk bør jeg bruke? funker det med biltema lakken? Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Og hvor får man kjøpt Quick-lakk i Trondheim. Finnes de i samme utvalget som biltema-lakken? Er ut etter metallic-lakk... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva er galt med Biltema lakk ? Etter min erfaring falaser den av etter et par dager, lakka insiden av kabinettet ltt bare for å se hvordan det ble. Så bra ut når det tørka og slik, men to dager etter på lå det små lakk biter i bunnen av kabinettet... derfor fraråder jeg biltema-lakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå