Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har kjøpt meg Driv3r til Xbox og prøvde det på Live. Da så jeg at jeg bare kunne se replay til andre folk der. Kan jeg ikke spille med andre spillere på Driv3r Live? Kan jeg bare se andres replay? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Er det ingen som vet det her ? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Du trenger ikke bumpe, folk ser posten din før eller siden uansett. Det stemmer. Driv3r har Live-støtte, men du kan ikke spille over Live, kun utveksle replays. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bare se andre sine replays. Du kan ikke spille mot andre. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Driv3r er jo bare helt konge. Fatter ikke at det fikk 4/10 poeng på spilleprogramet NERD. Whata ffff......? Likte spillet men synd at det ikke støtter LIVE på PS2!! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er til dels veldig artig, men det har også noen stygge skavanker. Omtale av både Xbox- og PS2-versjonen kommer straks her på Gamer.no. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Dumt at det ikke går an å spille multi på Live da Lenke til kommentar
Juva Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Fatter ikke at det fikk 4/10 poeng på spilleprogramet NERD. Whata ffff......? du må da å vite at dei som analyserer spilet på nerd har forskjellig sans før spel enn du Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Fatter ikke at det fikk 4/10 poeng på spilleprogramet NERD. Whata ffff......? du må da å vite at dei som analyserer spilet på nerd har forskjellig sans før spel enn du Bra at folk har forskjellig smak Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Driv3r er jo bare helt konge. Fatter ikke at det fikk 4/10 poeng på spilleprogramet NERD. Whata ffff......? Spillet blir jo slaktet de fleste steder, så Nerd-karakteren er ikke så veldig kontroversiell. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Men det er ufortjent slakt, det har sine feil og mangler, men så dårlig er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå