Hedge Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tenker paa naar det var et ganske stort norskt quake1 miljo. Noen som husker de store klanene? Insomnia, Carnage Clan, Spawn Clan, Vicious Vikings etc *sigh* gode tider! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Spiller nesten bare Quake2 jeg.. Tror faktisk aldri jeg har prøvd Quake1. Verdt å få tak i? Lenke til kommentar
Hedge Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Q2 var ikke noe bra multiplayer spoerr du meg. Quake1 er det beste ever (QuakeWorld da seff). Er jo nesten ingen som spiller det lenger, saa er jo ikke det samme lenger, men du burde jo proeve da Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Team Fortress til quake1 rula jo over allt, husker vi tok fram glquake(tenebraquake funka ikke med tf ) og tf på et lan ifjord, men vandlig quake1 var heller kjederlig synes jeg. Quake2 spillte jeg endel på nettet, men dog gikk jeg fort over til andre spill når de ble tilgjengelig. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jada. jeg spillte en del QI før i tida. Ikke så mye over internett da, mest på LAN. Det er fortsatt like gøy Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 prøver desperat å få tak i quake 3:a..........men ingen butikker har det...så en pakke med alle 3 spilla, men sefølgelig var det utsolgt når jeg kom til spaceworld i går... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Mmmm, de gode tidene med Q1:TF Spilte vanvittig mye Q1 da det kom ut. Lenge før noen visste hva speedjumping osv var. Sitter fortsatt fast på Q3:A, men prøver legge det bak meg så jeg får fornyet meg med Doom3 og HL2 Koda engang en q1 engine enhancement som fortsatt ligger på http://www.netchild.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå