Echosiren Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) det hadde jo vært ganske gøy, ettersom det er en videreutvikling av Msi k8n neo. har leste en del tester av dette og det har fått svært gode resultater , men jeg vil lese hw.no's mening MSI K8N NEO Platinum Edit: link og bilde Endret 29. juni 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har kortet selv og er ekstremt fornøyd. Hadde vært spennende med en test av dette her Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har vært vurdert det ja... får se hva vi får til etter hvert. Testplanen er rimlig tett den neste måneden... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da kan jeg informere om at kortet er på vei til testlabben. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da kan jeg informere om at kortet er på vei til testlabben. Flott Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det gikk fort! Gleder meg til å lese testen! På tide økonomien min bedrer seg nå snart... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da kan jeg informere om at kortet er på vei til testlabben. helt supert skal kanskje kjøpe det til Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Knallbra, skal kjøpe ny pc veldig snart. Hadde vært greit å se om dette kortet var tingen Lenke til kommentar
jossy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bra! Jeg skal også kjøpe det, kanskje. Om ikke s754 kommer med noe bedre, for samme pris. Ekstremt billig og bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå