Windoge Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er sikkert mange av dere som har montert en Arctic kjøler fra HIS. Har nettop bestillt en slik, og jeg lurer på hvordan den er å montere. Samtidig har jeg et annet spørsmål. Jeg skal feste den på et Hercules Radeon 9800 Pro som har kjøling på rammen fra før av. Varmespredere. Må disse fjernes før jeg kan sette vifta på? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er sikkert mange av dere som har montert en Arctic kjøler fra HIS. Har nettop bestillt en slik, og jeg lurer på hvordan den er å montere. Samtidig har jeg et annet spørsmål. Jeg skal feste den på et Hercules Radeon 9800 Pro som har kjøling på rammen fra før av. Varmespredere. Må disse fjernes før jeg kan sette vifta på? Det spørs hvor høye de brikkene er, men ellers er den så lett å montere at det nesten er skummelt! Men for all del planslip den før du bruker den!!! Og bruk en annen pasta enn den som følger med! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) hvorfor er denne både i oveklokking og i hardware? EDIT: overklikking som vanlig Endret 29. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 hvorfor er denne både i oveklokking og i hardware? EDIT: overklikking som vanlig Egentlig fordi jeg ikke helt visste hvor den egnet seg best. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 de dere tønnene på kortet (tror jeg( at er like høye på de fleste kort, vga silencern går jo akkurat oppunder dem,la grensa gå der Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 de dere tønnene på kortet (tror jeg( at er like høye på de fleste kort, vga silencern går jo akkurat oppunder dem,la grensa gå der JUPP!! VGA Silenceren holder seg akkurat over kondensatorene! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 JUPP!! VGA Silenceren holder seg akkurat over kondensatorene! så det er kondesator det heter lært noe i dag også Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 har store planer om å flashe mitt 9800pro kort til 9800xt... kunne denne arctic kjøleren passe mitt kort også, og er det lønnsomt/lurt/genialt? og hva montering gjelder, passer den til mitt kort? (powercolor) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 har store planer om å flashe mitt 9800pro kort til 9800xt... kunne denne arctic kjøleren passe mitt kort også, og er det lønnsomt/lurt/genialt? og hva montering gjelder, passer den til mitt kort? (powercolor) jada, arctic cooleren passer til ditt kort også... vga silencer er et meget godt og rimelig alternativ som holder til 9800xt Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 takk for rask respons! Må jeg fjerne den gamle kjøleren? Og er den i så fall vanskelig å få av? Jeg har ikke sett den så jeg aner liksom ingenting om den... Hvordan er det med støy etc på den? og beste billigste sted å få tak i den på, uten å bestille, det er så jevlig kjedelig å vente på varer =) så sant det ikke kan unngås å bestille da... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) den er utrolig stille hører den seriøst ikke i det hele tatt den gamle kjøleren sitter ikke så veldig godt fast som regel, plast enveiskruer (om du skjønner) trenger kun en tang :!: om den sitter fast med masse rar gul guffe i tillegg (som min gjorde) kan du dra den av, varm den gjerne opp med hårføner først... fra netshop fra microplex 3dfxcool skal du ha enda fler? EDIT: føkka microplex link innlegg nr. 300 Endret 5. juli 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 så denne er virkelig bedre enn orginalvifta på kortet? Da får jeg bestille en med det samme da Lenke til kommentar
Intel Radeon Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Passer den til X800 Pro ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Passer den til X800 Pro ? Ja, det regner jeg med siden HIS kortene er vanelig X800 kort med den kjøleren. Noen av kortene i værtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå