arnosmith Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg bruker både All seeing eye, og "spill online" inne i CS for å koble meg til en server, men etter det står "server build" eller for eksempel "cannot find map, server will download it" bare slutter CS, og jeg havner i Windows. Programmet lukker seg! WON authentification funker bra, og jeg har en gyldig CD-key. Jeg har også prøvd å reinstallere spillet, og jeg får ingen feilmeldinger før det lukker seg. hva er galt? noen som vet hva jeg kan gjøre? edit: jeg har også Cheating death Endret 2. juli 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ingen som har peiling? ganske irriterende... får bare spilt et par servere, for eksempel "the lighthouse" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du kan jo prøve 1.6 og se om det funker bedre? og alle andre spill funker bra? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 ja da, alle spill fungerer bra. Jeg har også kjøpt CS:CZ og det fungerer supert, men ingenting slår jo gode gamle 1.5 Jeg bare forstår ikke hvorfor det ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå