Windoge Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Regner med at det er ekstremt mange av dere her som har montert denne Arctic kjøleren til skjermkort fra HIS. Lurte på hvordan den er å montere, fordi jeg har nettop bestillt en slik til mitt Hercules Radeon 9800 Pro som skal i en anen PC. Og siden dette er et Hercules kort så har kortet ramkjølere fra før av. Varmespredere på minnebrikkene. Må disse fjernes før viften kan monteres? Takk for svar. Endret 29. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) mener du vga silencer? isåfall behøver man ikke fjerne varmespredere om de ikke er før høye, er de det sag av de toppen Endret 29. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 mener du vga silencer? isåfall behøver man ikke fjerne varmespredere om de ikke er før høye, er de det sag av de toppen Den jeg mente ja Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Kunne du lagt opp en link..? Driver å vurderer en vifteoppgradering for mitt r9800pro, men er ikke sikker på hvem/hva/hvor... Endret 29. juni 2004 av Darth Godo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Tenke på denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...VGASIL&toc=3870 Den er på tilbud, samtidig som den gir veldig god luftkjøling, og er ekstremt lydstille. Virker som de er gått tom nå, men de får sikkert inn mere snart. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tenke på denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...VGASIL&toc=3870 Den er på tilbud, samtidig som den gir veldig god luftkjøling, og er ekstremt lydstille. Virker som de er gått tom nå, men de får sikkert inn mere snart. når jeg putta den i pcen hørte jeg den ikke overdøvet av min 21db cpu vifte Lenke til kommentar
Psh Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har akkurat montert en Vga silencer på 2stk powercolor 9800pro og det var såre enkelt! Det er ganske god plass mellom minnebrikkene og kjøleren på det kortet (1,5-2cm) Layouten på Hercules sitt kort er vel litt anderledes enn ATI's standard layout så der kan jeg ikke hjelpe deg! Men det er en meget god kjøler til en meget god pris da! Hører ikke ikke vifta på full speed Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Utrolig konge kjøler lett og montere også +++ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Monteringen av Arctic Cooling var veldig enkelt, men å ta av den gamle vifta på 9700 pro kortet var værre. (Særlig når man ikke har hårtørker, ikke sant TDK? Vi måtte bruke skotørker Lenke til kommentar
bertil_low Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Regner med at det er ekstremt mange av dere her som har montert denne Arctic kjøleren til skjermkort fra HIS. Lurte på hvordan den er å montere, fordi jeg har nettop bestillt en slik til mitt Hercules Radeon 9800 Pro som skal i en anen PC. Og siden dette er et Hercules kort så har kortet ramkjølere fra før av. Varmespredere på minnebrikkene. Må disse fjernes før viften kan monteres? Takk for svar. Kjølern passer den,men jeg måtte slipe ned ramma på mitt Hercules 9800 pro for å få orntelig kontakt med gpu.Den kommer ikke i konflikt med ram kjølerne. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Monteringen av Arctic Cooling var veldig enkelt, men å ta av den gamle vifta på 9700 pro kortet var værre. (Særlig når man ikke har hårtørker, ikke sant TDK? Vi måtte bruke skotørker eller tar sjansen på å rive og slite litt.. For å si det sånn så tøler kjerna på et skjemkort Jævelig mye mere en en amdxp cpu.. RIP 3stk AMDxp2500+ Endret 30. juni 2004 av chil Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 eller tar sjansen på å rive og slite litt.. For å si det sånn så tøler kjerna på et skjemkort Jævelig mye mere en en amdxp cpu.. RIP 3stk AMDxp2500+ 3 stykk!?!?!!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?, hvordan fikk du til det? ps: ikke whine om mange tegn.... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Henrik2k Skrevet 01/07/2004 : 00:05 QUOTE (chil @ 30/06/2004 : 23:58) For å si det sånn så tøler kjerna på et skjemkort Jævelig mye mere en en amdxp cpu.. men ikke nok. noen som vet om noen ATi el. Nvidia kort bruker slike kjerner som ble brukt i geforce 4 serien? der var det ihvertfall ikke direkte waffer. R.I.P. Powercolor Radeon 9800 PRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå