Gå til innhold

PartionMagic problemer

Orjanp

Anbefalte innlegg

Jeg har en disk med fire partisjoner på. I tillegg har jeg to disker i raid. I forbindelse med at jeg installerte win på nytt tenkte jeg at jeg skulle legge sammen tre av partisjonene på disken. Brukte PartionMagic til å merge tre partisjoner til en. Da jeg startet opp windows igjen var to partisjoner borte. Hadde seks, var nå fire. Det skulle stemme. Problemet var bare det at dataen på den partisjonen som jeg la til de to andre var uleselig. I partionmagic viser det at partisjon d er på 7,6 gig. Det skulle stemme. Men i min datamaskin viser den gammel størrelse, altså 2,7 gig. Det kan tyde på at ingenting er skjedd. Dataen på de to partisjonene som jeg la til partisjon d er borte. I min datamaskin viser det at størrelsen på raid diskene er like stor som størrelsen var på det to partisjonene som ble fjernet. Begge raid diskene er egentlig større enn det som oppgis i min datamaskin, og begge inneholder de samme filene som før. Så ingenting er endret på raid diskene untatt win sin rapportering av fysisk størrelse på dem. I PM er alt korrekt.

Er det noen som kan ha en ide om hva som er skjedd med partisjon d og de to partisjonene som jeg merget inn i d?

Dette ble fryktelig langt og vanskelig....:smile:

[ endret av Orjanp den 2002-04-19 17:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...