PeR_FeKt Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Får vel bare føye meg inn i rekken av fornøyde kunder. Bestilte deler til en komplett PC kl 16.05 og samme dag var pakken sendt. 2 dager senere hadde jeg pakken. Eneste minuset er at de ikke tar VISA og mye av varene ikke er på lager. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 får vel legge meg til som fornøyd kunde jeg og. Netshop gjorde en liten feil i produkt beskrivelsen, og pga det så falt valget på det produktet. Nå har de ryddet opp, og jeg har ne løsning som fungerer bedre enn den orginale ville ha gjort. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja sammen med mpx.no og psdata.no er netshop.no den beste webshop'en i landet pr nå. De har uten tvil best service blant de 10-12 sjappene jeg har brukt. Men ÅRETS webshop 2004? Man kårer ikke vinneren av 1500 meter, fordi han leder etter 800 meter? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Når det gjelder en liten "ekstrating" i pakken var det vel Microplex som startet med det , at andre følger opp synest jeg er bra , men en drops eller forsåvidt en hel pakke betyr lite/ingenting om ikke servicen er god på webshoppen , akkurat her sliter vel feks komplett litt , hva som er årsaken er jeg ikke sikker på ,men mulig de er blitt for "store" og at de som jobber der rett og slett ikke rekker over alt . Dei prøver å veie opp den til tider litt dårlig servicen med eit strandspill Endret 29. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ANG Komplett må jeg bare få skyte inn at jeg har ikke opplevd dårlig service der de siste to årene ,men reistrerer at noen klager på lang behandlingstid . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå