Lockedup.net Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vil bare legge til at en ansatt ved netshop tok kontakt via forumet og deretter via telefon for å finne ut av problemet. Omlegging av mailsystem kunne være årsaken til det manglende svaret, og han ville bringe saken videre til han som hadde ansvaret for innkjøp av POV kortene Takker for god service og at de leser forumet Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 bestillte skjermkort hos netshop,veldig god service. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Synes Bollatex har dummet seg sykkelig ut og synes dette dårlig for Multicom, dvs. gir inntryk for "lav kaliber" ansatte. Ingen på det norske markedet gir så god service som Netshop, tviler på å noen i Scandinavia/Europe gjør det. Simon Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg få den følelsen at de nesten ikke har noe på lager. Det meste står som Ubekreftet. Over halv parten av varene dem selger er ubekreftet og det betyr lang ventetid hvis man skal ha noe av de varene, da er komplett bedre. Det er jo my man skal ta hensyn til når man skal kjøpe over nettet og da er det ikke bare leverings tid og sjokolade som betyr noe. Returer, garanti osv må tas med. Tar de og gir dere nye produkter når dere sender inn osv? Dette er alt for tidlig til å kår årets webshopp i juli, det er jo bare halve året som har gått. Tviler på trådstarter får rabbat for å skryte villt av dem her på forumet. I såfall så er det for dumt, men jeg tror ikke noen webshopper oppererer slik. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har tidligere bestilt saker de ikke har på lager,men de skaffer det til dagen etter.Komplett.no har mer på lager og "litt" billigere på enkelte varer,men fra mitt syn er også behandling av kunder vel så viktig. fra meg. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du utestenges for brudd på retningslinjene fra forumet. Mvh, Per Øivind Hei Per Øivind og alle dere andre. Jeg må takke forumstyret for en superrask behandling av min anke på utestengelsen. Jeg hadde dessverre ikke sett noe sted i retningslinjene til dette forumet at ansatte i butikker måtte identifisere seg i ethvert innlegg. MEN; om noen andre enn Netshopsjefen Lysebo føler seg ført bak lyset av meg, er det leit. Det har ikke vært meningen. Jeg er kun en forumbruker som ønsker å spørre, svare og ytre meg som envher annen privatperson kan her. Mvh B.T. (privatperson, men jobber til daglig på www.multicom.no) Uff ! Hadde egentlig avsluttet denne saken nå jeg, men dette innlegget fra deg "Bollatex" provoserer meg til de grader ! Du har i flere innlegg tidligere (inkludert dine innlegg i denne tråden) rakket ned på oss fordi en ansatt hos oss tabbet seg ut en gang tidligere. Når du da tar den tonen du her gjør med "stakkars meg, dette var jeg ikke klar over..." tar du jammen meg kaka . Det blir rett og slett for dumt, og jeg er svært forundret over at du har fått sluppet til her igjen. Hold deg på matta nå da i hvertfall, personlig kan jeg ikke si annet enn at ønsker jeg deg dit pepper`n gror for din oppførsel her på forumet. Har for øvrig mailet litt med "DobleT" hos Multicom i dag, og saken er 100% skværet opp oss i mellom. Vi har hatt ett godt konkurrent-forhold i snart 10 år, og vi har fremdeles en svært god tone. Som Tobias sier, så er dette slikt som kan skje, det har skjedd flere ganger og kommer garantert til å skje igjen. Så min oppfordring til forumbrukerne er helt klart at man ikke bør "boikotte" eller lage noen problemer for Multicom som selskap p.g.a. denne saken. Multicom er nok ikke hverken bedre eller verre enn andre webshoper når det gjelder snikreklame og hetsing av konkurrenter her, det er kanskje bare å sette seg ned med popcornet og vente på neste tilfelle Mvh Svenn-Aage, Netshop, som håper jeg slipper å bruke mer tid på denne saken nå. Kjære Netshop, hva er feil med dette innlegget her fra Bollatex da? Jeg ser ingenting feil. Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei lavizh! Vi ønsker å se på denne saken som ferdig, og har lagt dette bak oss. Vi ønsker ikke å henge ut brukere på dette forumet, ei heller våre konkurrenter. Jeg håper både deg selv og andre brukere er forbi denne konflikten og ser heller fremover i tiden hvor vi ser lysere på en tid uten slike innlegg. Ta selvfølgelig gjerne kontakt med oss utenom forumet hvis noen lurer på "hva vi driver med" ellers Mvh, Andreas, Netshop Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hva er feil med dette innlegget her fra Bollatex da? Jeg ser ingenting feil. Dersom du leser tidligere poster til bollatex, så kommer det frem at han lyger eller har en annen virklighetsoppfattelse enn meg og enkelt andre. Han påstår at han ikke viste noe om retningslinjene til forumet. Tja, i dette innlegget viste han tydeligvis om at det er svært dumt å skrive "jobb-relevante" poster når en jobber i web-butikk (her kritiserte han tilfeldigvis Netshop). Han gjør jo akkurat det samme som den personen han kritiserte! F.eks. her, her, her, sikkert flere også. I tillegg til alle indirekte "støtte" poster når multicom blir negativt omtalt (eksempel) Vel og merke omtaler han også andre webbutikker, slik at det ikke skal være så åpenlyst. Har vel lært litt av sine "forgjengere". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har handlet 1 gang hos Netshop.no for en uke siden, alt gikk bra. 10/10. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Over halv parten av varene dem selger er ubekreftet og det betyr lang ventetid hvis man skal ha noe av de varene, da er komplett bedre. Det er jo my man skal ta hensyn til når man skal kjøpe over nettet og da er det ikke bare leverings tid og sjokolade som betyr noe. Returer, garanti osv må tas med. Tar de og gir dere nye produkter når dere sender inn osv? Dette er alt for tidlig til å kår årets webshopp i juli, det er jo bare halve året som har gått. Må si meg enig her. For meg er det ikke så blånøye om jeg må vente litt av og til, og da vinner service over rask levering. Har handlet litt hos NetShop og har vært i kontakt med returavdelingen deres også. Null Tull hittil. Jeg ser et markant skille mellom NetShop og de fleste andre leverandører jeg bruker på måten kundebehandleren tenker på. Hos NetShop lytter de til mine ønsker og prøver å få hjulpet meg så godt som mulig. Har aldri blitt avspist med "Dette kan du gjøre selv via kontosidene våre" på telefon f.eks. (Komplett/Norek). Bra! Håper NetShop klarer å beholde denne mentalitetn og servicegraden fremover. Da blir det enda enklere å velge butikk neste gang man skal handle. -KJ Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Okay, alle sammen: trådstarter er tilbake for å debattere. Jeg sier bare det jeg mener. Punktum. Jeg bare ler av at noen antyder at jeg er på en slags "paylist". Ettersom status quo er at jeg snart har handlet varer hos dem for rundt 30.000, mener jeg at jeg, som krevende kunde, burde få en viss erfaring med NetShop som nettbutikk og videreselger; samt deres valg av leverandører og importører. NetShop er i mine øyne den definitivt beste data-nettbutikken i Norge. Forøvrig sier jeg meg enig i at de ennå har litt mindre utvalg enn nettbutikker som f.eks. Komplett og MPX, men det vil nok komme seg etter hvert. De er meget kresne på mange områder, har jeg sett, og det fører til at de ikke satser alt for mye på ting de ikke har stor tro på. Og nå vil den jevne mann tenke "han der har de virkelig i lomma si nå". Og jeg sier bare: Kall det hva du vil! Lomme eller nikkedukke eller godt kundeforhold. Du og jeg og alle andre, sitter i en eller annen lomme. En psykologisk undersøkelse viste at alle spurte hadde et bevisst eller ubevisst forhold til en butikk eller et merke, ofte i forbindelse med et behov for å identifisere seg selv. Eksempler på merkevarer for enhver smak: Coca-Cola eller Pepsi, Volcom, Linux, Ford, BMW, Sputnik, Limp Bizkit, Vikingarna, MPX, NetShop, Komplett eller you-name-it. Jeg spør heller: "what's your addict" enn "what's your name", for jeg er ganske sikker på at jeg kan få vite mer om deg på denne måten. La meg komme med et eksempel: REMA og RIMI med sine halv-kjedelige konsepter og Smart Club med sin lager-følelse; for ikke å snakke om nitriste Lidl, er de mest populære blandt kundene, fordi de er billige. Men jeg vil påstå at det er mer service på en lekker gourmet-butikk enn på de fleste lavpris-butikker. Hvorfor ikke slå to fluer i ett smekk*? (*Ja, det heter ett smekk - smekket, fordi en smekk betyr "buksesmekk".) Når man begynner å kjenne NetShops lomme bedre enn den standard skjermkort-kjøper kan skryte av, legger man merke til - tross all skepsis - at denne lommen er bedre enn de fleste andre lommene man kan sitte i. Den er rett og slett den mest komfortabel lommen i praksis. "Hva har en i lommesene sine?" spurte Gollum da han så Bilbo knuge på noe nede i jakkelommen sin. "Hvem har deg i lommenesene sine", spør jeg indirekte, når jeg spør: "What's your addict"?. Og til deg som sendte meg melding om at avartaren min var 1x1 pikselrad for stor; ikke no' problem, Mr. Appropriate - den er rettet! Endret 29. juli 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Siden du har handlet for 30k hos netshop så er den butikken du er mest fornøyd med så spørr jeg deg om du haar handlet for tilsvarende summer hos andre netshoper? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det som er hovedpoenget med Netshop sin suksess blandt brukerne her er at de har satset 100% på servicedelen, noe desverre mange webshopper glemmer . Servicen er alfa og omega for å få fornøyde kunder spesielt på et forum som dette der alle har det meget "travelt" og blir lett frustrerte om de må vente på en reklamasjon/returbehandling . Dette har Netshop i likhet med Psdata forstått og tatt tak i , samtidig har de fulgt med og registrert hva som" fenger" , tenker da på den sjokoladen/dropsesken som følger med, ikke at denne betyr noe i kroner og øre for oss kunder men det er ikke til å komme bort fra at slike ting gjør at du går tilbake og handler mer . Nå er jeg klar over at noen kan komme til å argumentere mot meg med det at det ikke er farlig for meg å skryte av dem siden jeg fikk sponset mitt prosjekt hos dem , vil bare da minne om at jeg ble sponset av flere og at mine positive erfaringer med Netshop var skrevet lenge før dette , både her og i webshopguiden . Litt beklagelig at man skal bli annklaget for å være kjøpt og betalt bare fordi man er svært fornøyd med en butikk Mine uttalelser går iallefall kun på den service jeg får ved kjøp/reklamasjoner Endret 29. juli 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg er fornøyd, men legger ikke inn her masse med skryt og tull og vass..... Du betaler for varen, de tjene penger........ferdig med det. Dette virker litt kjøpt å betalt reklame på forumet, det liker jeg ikke!!!!!!!!! Hva synes moderator om sånt????? Slapp av litt.. Hvis du ikke liker skryt\positive tilbakemeldinger på webshopper, så ikke gå inn på webshoperfaringer! Moderatorer liker heller ikke overdreven bruk av utropstegn, spørsmålstegn o.l Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hmm, at man skal bli uthengt som kjøpt og betalt, bare fordi man har hatt positive erfaringer med en nettbutikk er for dumt! Er du f.eks kjøp og betalt av Coca Cola når du sier at Cola er den beste brusen, eller er du kjøpt og betalt av Volvo fordi du synes at de lager de beste bilene? -Nei, trodde ikke heller det. Litt skryt har Netshop gjort seg fortjent til, iallefall fra meg. Nettopp fordi de greier å holde en god standard på service, noe som for meg er en av de viktigste kriteriene i valget av nettbutikk. Stå på, Netshop! (nei, jeg er ikke kjøpt og betalt, bare fornøyd ) Endret 29. juli 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det blir rett og slett for dumt, og jeg er svært forundret over at du har fått sluppet til her igjen. Det var en glipp og han er utestengt igjen. Var jeg som hadde misforstått hvordan vi bannet folk.. Driver ikke så mye med det her, men nå skal det være gjort skikkelig. Vi ønsker ikke slik oppførsel som Bollatex har vist av noen andre ansatte i ulike nettbutikker heller. Det er helt ok at medarbeidere i nettbutikker skriver i forumet vårt, men da må det komme klart frem hvor dere jobber. I de tilfellene hvor en ikke gjør det tolker vi det som snikreklame, og vi agerer derhen. Var det virkelig noen grunn til å utestenge han igjen Jeg ser virkelig ikke noe galt i det siste innlegget. Jeg mener han bare kommer med noen oppklarende linjer og en unnskyldning Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg må si meg fullt ut enig med trådstarter i denne saken. Netshop har innført en helt ny dimensjon til elektronikkhandel over internett med sitt fokus på service og fornøyde kunder. Dette er nok en gang en bekreftelse på at positiv omtale basert på personlige erfaringer er den beste markedsføringen som er å oppdrive. Hyggelige serviceinnstilte kundebehandlere, rask og problemfri returbehandling, og rask ordreeffektuering... Og ja, jeg er kunde av Netshop, men totalt så har jeg handlet for nye større summer hos både Komplett og særlig MPX. Det at jeg får meget god service av en fast kontaktperson hos MPX er fint og flott, men det er ingen tvil om at Netshop har greid å implementere god service som en gjennomgående rød tråd. Dette fortjener de ros for!!! Man kan jo også lure på hvorfor Komplett med flere nå har begynt å¨legge ved små goodies når de sender ut pakkene sine....!! Personlig mener jeg også at Netshop har gjort mange spennende valg når det kommer til produktspekter.. Jeg regner med at det er flere enn meg som for et drøyt år siden ikke kunne fatte og begripe hvorfor et merke som Iiyama ikke var å oppdrive på det norske markdet, når disse flatskermene ved flere anledninger fikk best i test på Tomshardware. dette gjelder til dels også Gigabyte og Point of View. Når MPX ikke fikk noe særlig sving over sin satsning på OCZ minne, kom Netshop igjen til unnsetning. Enkelt og greit: Thumbs UP!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Når det gjelder en liten "ekstrating" i pakken var det vel Microplex som startet med det , at andre følger opp synest jeg er bra , men en drops eller forsåvidt en hel pakke betyr lite/ingenting om ikke servicen er god på webshoppen , akkurat her sliter vel feks komplett litt , hva som er årsaken er jeg ikke sikker på ,men mulig de er blitt for "store" og at de som jobber der rett og slett ikke rekker over alt . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Når det gjelder en liten "ekstrating" i pakken var det vel Microplex som startet med det , at andre følger opp synest jeg er bra , men en drops eller forsåvidt en hel pakke betyr lite/ingenting om ikke servicen er god på webshoppen , akkurat her sliter vel feks komplett litt , hva som er årsaken er jeg ikke sikker på ,men mulig de er blitt for "store" og at de som jobber der rett og slett ikke rekker over alt . Komplett har blitt for store ja, i begynnelsen var de kjempemessige, slik som netshop og så ble det slik at de fikk mange fornøyde kunder og de solgte mere og ansatte flere folk og ble for store, slik kan det gå med netshop også, dette er trist de har jo en fin ting gående med tanke på servicen. Denne kan fort bli offeret når de blir så store som komplett som får nye kunder jevnt over hele tiden selv om mange er missfornøyde med de. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jepp, det er vel ingen tvil om at det er Microplex som skal ha æren for dropsene... Men, Netshop har jo vidreført dette, og med tanke på at Microplex og Netshop egentlig ikke driver samme type virksomhet, er det et poeng at de gjør dette... Jeg tror på ingen måte at F.eks komplett.no ser på Microplex som en konkurrent... Netshop derimot.... Min personlige mening er også at det ikke finnes den unnskyldning som legitimerer manglende eller dårlig kundeservice... Aller minst unnskyldningen som går på at "de er så store"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå