tbend Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har lagt inn opera og fungerer fint, men når jeg får linker så vil den starte IE, kan jeg diable IE? Lenke til kommentar
Kamui Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det finnes et eller annet prog som kan ta bort\slette windowselementer deriblant ie. Har seff. glemt hva det heter Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 legg til/fjern programmer-> fjern windows komponeneter->internet explorer? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Nope..... Skal være en komando eller ett eller annet.... har lest det!... Kommer ikke inn på legg til Fjern progz....... Har en bug dær jah!..... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Eller gjør sånn at Opera spør om den skal være primær webbrowser når den starter? Duger i massevis her. IExplore starter ikke med mindre jeg ber den om det... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvis du har XP SP1 har du i startmenyen fått "Set program access and defaults" eller noe sånt som "program tilgang og standarder". Der kan du velge hvilke programmer som skal starte fra hvilke filer og linker. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det programmet som "fjerner" IE, er ikke helt trygt. I en tråd for noen uker siden, hadde en person en meget ustabil maskin etter bruk av dette. Etter re-installering av IE, fungerte maskinen helt OK igjen. Ellers kan men i Opera gå inn på File - Preferences - Default application, og velge hvilke typer filer Opera skal "eie". Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Om man avinstallerer IE fra legg til fjern programmer blir det ikke fjernet skikkelig, men det burde fjerne ikon fra skrivebord, og stoppe å åpne websider hvis du bruker "kjør" til å skrive inn adresses o.l. Skal du fjerne IE skikkelig må du deaktivere filbeskyttelsen i windows, avinstallere og slette ie mappa fra programfiler, men selv ikke da er den ordentlig borte, da er det kun 1 "kopi" igjen såvidt jeg vet, og den ligger inni winnt/winxp/windows mappen, denne starter kun ved bruk av windows update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå