Gå til innhold

Stor oppgradering 5k

Anbefalte innlegg

Overklokking... mjoa, har liksom ikke vært borti det før, virker litt farlig. Har ikke CPU-vifte nei, tenkte på det etterhvert, men det er vel like greit å bare kjøpe en BOXED?

Hvis du får en som kan overklokke for deg så ville jeg gjort det, men du trenger ikke, selv om det hjelper veldig! men men.

BOXED vifta kjøler jo ganske dårlig sies det da... men den er sikkert også god nok den!

Kan vel kanskje kjøpe en som ikke er boxed da, for hvis jeg kjøper en ny CPU senere, kan man kanskje flytte vifta over? Må vel prøve noe overklokking også da, finnes sikkert noen gode sider på nettet om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
5000 kr. ja..

Kjøp heller bedre hovedkort og bedre skjermkort, og nedgrader til 512 MB minne.. det er bedre... 512 MB holder bra fortsatt.. du kan jo bare eventuelt slenge inn en til brikke ved en senere annledning...

Prosessor - AMD Athlon XP 2500+ Boxed (800 kr.)

Hovedkort - Abit NF7-s v.2.0 (800 kr.)

Minne - TwinMos 512 MB 2,5 CL (800 kr.)

Harddisk - WD/Seagate/Samsung 120 GB 8 MB Cache SATA (800 kr.)

Skjermkort - Sapphire Radeon 9800 Pro (1800 kr.)

5000 kr. + frakt  :thumbup:

Den så veldig fin ut! :yes:

Hvis du vil kan du jo klokke den prossesoren til 3200

PS: Har du CPU-vifte til AMD? Nei? Tenkte meg det :p

kjøp BOXED prosessoren... den har med en simpel, men helt kurant vifte.. og det er BOXED-versjonen som koster 800 kr. ;-)

Lenke til kommentar
er du litt bortsjemt ?? du får penger av faren din og en vifte av moren din har du jobba for det eller er du bortsjemt ?+ hehe kunne ikk dy meg men det virka litt sånn

Det fra pappa er bursdagspresang da, og mamma vil ha ny vifte fordi hun blir gal av den jeg har nå.

Hvilken ram-brikke burde jeg kjøpe? Og hva gjør jeg hvis jeg skal ha flere harddisker, men det ikke er plass til fler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle til å bestille nå, men nå har verken komplett.no eller pcutstyr.no Abit NF7-S V2.0. Er Abit NF7-S2 like greit?

Her er resten av tingene jeg skal bestille. Skal prøve å bestille i dag.

CPU: AMD Athlon XP 2800+ Boxed

-1.310

RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P

-666

Grafikkort: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO

-1.762

HD: Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

-1.560

Sum: 5.644

Endret av CNU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...