Gå til innhold

XBOX m/musikk

Zephyr

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-25 18:01, Roamer skrev:

En ganske begrenset funksjon. Det vil bare bli dumt å gjøre det i rollespill, action spill, vanlige sportspill og alle andre genrer utenom ekstremsport, slik som Tony Hawk og SSX Tricky.

Hvorfor det? Du er bare misunnelig! Absolutt ikke noe som helst negativt med dette!

Jeg synes alle spill burde ha en slik opsjon, det er jo genialt, folk reagerer på musikk, hører jeg på musikk jeg ikke liker, eller som ikke passer til spillestilen/spillet, så spiller jeg dårligere.

Selvfølgelig i spill som RPG der musikken setter stemningen, så burde original musikk brukes, men det er utrolig kuli å kunne velge selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke akkurat mange spill som har støtte for det. Og bra er det, hvis jeg hadde kommet til en kamerat, og han hadde insistert på å ha A1 i bakgrunnen mens vi spilte Halo, hadde jeg klikket.

Hvor mange spill er det som har støtte for det, Mulch? Det er ikke akkurat en viktig funksjon, ikke er den særlig nyttig heller.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvilke spill som støtter det, det er ikke noe jeg ser på når jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill, det er bare artig ekstra! Rallisport Challenge støtter det hvertfall..

Og du vil ALDRI finne meg DØD med å spille A1 eller denslags, verken i spill eller annet! Det er ondskap! hater slik musikk intenst!

Era på Rallisport Challenge var en litt gøy opplevelse =) Hmm.. må rippe mere musikk til Xboxen!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-25 20:18, Roamer skrev:

Det er ikke akkurat mange spill som har støtte for det. Og bra er det, hvis jeg hadde kommet til en kamerat, og han hadde insistert på å ha A1 i bakgrunnen mens vi spilte Halo, hadde jeg klikket.

Noen spill passer ikke denne funksjonen til, som Halo og Jet Set Radio Future. Men til Project Gotham Racing, Tony Hawk 3, Rallisport og Amped er det jo super fett. Drit kult å spille med den favouritt musikk... Nyttig er det ikke, men er jo fett alikvel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...