BoardkilL Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Xbox har clean fet design, ikke glorete. Det er noe som heter minimalisme i design, og det har xbox. Heller svart og enkelt enn glorete! Begynner å bli lei av den derre evige masinga fram og tilbake. Xbox rocker, den er ikke for stor eller for tung. Kontrollen er helt konge, spes for normale nordmen som jo ofte er litt større bygd en japanere. Spillene på xbox er feite, har spilt Amped til krampa tok meg, Gotham racing, Jet Set Radio Future, Rallisport (enkelt det beste rallyspillet ever), HALO, Dave Mirra BMX 2, Max Payne. Alle sammen er kjempebra. Men, så er helt sikkert Gamecube minst like bra, den har ikke DVD avspilling, fett nok, det har jeg stand-alone til allikevel. Designen på selve cuben er jo feit den og, spes i svart og oransj. Kontrollene ser dessverre litt vel små ut, omtrent som PSX kontrollene. Har jo ikke prøvd den enda, så det kan jo hende jeg tar feil og at de er kjempebra! Spillene jeg har sett til cube så langt ser helt sinsyke ut, akkurat som spilla på xbox. Kan ikke folk bare fatte det da, boksene er omtrent like spreke, dene ene har noen fordeler foran den andre og vice-versa. Cube er liten og hendig, men mangler HD (genialt) og innebygd tilgang til internett. Xbox er kanskje litt vel stor, men har HD og NIC. Det aller beste er å ha en av hver egentlig! :smile: Men, ett fett, trur de gjør akkurat samme nytta, de gir den som spiller på den mye morro Blei vel litt mye det her, men er bare så fed up av den derre evnindelige kranglinga om hva som er best. AMD vs. Intel all over... :sad: _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-04-21 12:59 ] Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: ...det kan da ikke Xbox, med mindre du har en fjellsekk av gigantiske proporsjoner og styrken til 10 menn. Heh - det må være utrolig mange veikinger her - den veier da ikke all verden. Men er du bare vant til å ta med en flaske eventyrbrus på fest istedet for en 6-pack eller to med øl (eller no annet med et par liter blandevann) så blir det jo stor overgang skjønner jeg... Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg for min del vil nå foretrekke en tung boks. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Framfor 2 6-pakninger med øl? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 hvem bryr seg vel om boksen er stygg, det er ikke den du ser på når du spiller. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Vel, når man bor på en liten hybel er det dumt å ha en en stygg konsoll på størrelse med et kjøleskap ved siden av tv'en. :smile: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Personlig ønsker jeg at alle de som tydeligvis aldri har sett en Xbox annet enn på bilder burde holde kjeft... ..men hvis vi tok bort alle de usaklige innleggene hadde det vel ikke blitt rare diskusjonen her :wink: Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Ta en spøk da. :smile: Det er ikke å komme bort ifra at boksen er stor i forhold til de konsollene vi er vant til. Det er jo et liggende midi-tower, så godt som ihvertfall. Egentlig bryr jeg meg ikke noe særlig om størrelsen på konsollen, men de kunne hvertfall hatt et litt mer spennende design. Rent stilmessig er både Gamecube og PS2 bedre spør du meg. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: On 2002-04-21 20:52, Roamer skrev:Ta en spøk da. :smile:Det er ikke å komme bort ifra at boksen er stor i forhold til de konsollene vi er vant til. Det er jo et liggende midi-tower, så godt som ihvertfall. Egentlig bryr jeg meg ikke noe særlig om størrelsen på konsollen, men de kunne hvertfall hatt et litt mer spennende design. Rent stilmessig er både Gamecube og PS2 bedre spør du meg. Xbox er jo ikke så mye større enn PS2 da. Den står støtt som fjell oppå racket mitt, ikke bare fordi den er tung (rundt 3kg kanskje, omtrent vekten på en stor bærbar PC). I forhold til GameCube (har ikke sett i real life enda), så har jo Xbox en mye stiligere design. GC for meg ser ut som.. en ja, kube med noen utganger på og et lokk til mini-dvd'en (LOL). Xbox'er ser litt råere ut, GC kan forveksles med en brødrister =P (overdrev litt) Eller kanskje en eske, til å ha glansbilder i! Hehehe.. Når det er nevnt, så hadde det absolutt vært tøft å bytte ut de digre Xbox logoene på boxen og på kontrolerene, hadde vært en fiffig ide :smile: Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 I rest my case. _________________ "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun." - Al Capone [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-22 00:18 ] Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Var ikke så vanskelig å velge der nei :smile: Kjøper xbox til fredag. Får prøve den litt å se hvordan den er. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Synetes jeg hadde sett det designet et eller annet sted før (GameCube). Nå kom jeg på det; den ligner på den lille stygge karaokemaskinen kusina mi har (7år) som du får kjøpt på alle leketøysbutikker :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 ARGGHH!! Roamer er OND! Jeg som trodde jeg hadde klart å fortrengt den ekle egge-kokeren (og den var lilla)!! Jesus H. Christ! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 hvorfor er alles argument for gamecube at gameplayet er bedre, DE HAR JO IKKE PRØVD DEN!!!! (ps. halo har kongegameplay) Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Så klart vi har prøvd den, den har jo stått i mange butikker lenge. Det er også svært mange som har importert den. Uansett, er det kanskje også på grunn av Nintendo's historie i tillegg til det de allerede har vist. Les noen intervjuer med Shigeru Myiamoto eller andre Nintendo mennesker, så skjønner du hva vi prater om. Lenke til kommentar
cky Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Kort sagt, man kjøper det man vil ha selv, selv om jeg ikke kan skjønne at noen over 15 år vil kjøpe noe som ligner på Gamecube :smile: Litt flaut å ha noe sånt stående sammen med resten av stereoen kanskje? Får man den i andre farger enn lilla ? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Man får den i svart også. Jeg er 19, selv om jeg hadde syntes designet var stygt så hadde jeg kjøpt den. Det er innsiden som teller, vet du. Heldigvis er Gamecube vakker. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Musikken blir lagret som WMA! Ikke mp3... Og jeg må bare si: muligheten til å lagre musikk på harddisken for å deretter kunne ta den fram i spill er GENIAL! I love my Xbox Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 En ganske begrenset funksjon. Det vil bare bli dumt å gjøre det i rollespill, action spill, vanlige sportspill og alle andre genrer utenom ekstremsport, slik som Tony Hawk og SSX Tricky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå