Gå til innhold

XBOX m/musikk

Zephyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror du må ha CD'en, det er vel derfor det hetter "rippe". Er ikke sikker på at det er mp3, når du nevner det. Men, uansett er vel det uten betydning så lenge man ikke kan flytte over filene rett fra PC'en uten å lage det som musikk-cd først.

Lenke til kommentar

Kjekt å ha med seg rundt på fester som en jukebox. Bruker jo selvfølgelig PC-en til dette hjemme, men den er liksom "litt" tung(ca 40kg+skjerm++). Må jo skjekke ALLE egenskapene til konsollene før en kjøper noe:)

Lenke til kommentar

Ikke få meg til å le! Skal du ta med deg Xbox'en på fester? For det første er den ganske skrøpelig, derfor er det slike "avhengere" på kontrollerne slik at boksen ikke skal bikke. Dessuten må du ha en Trailer for å frakte den, eller ihvertfall en stasjonsvogn, og drikking og kjøring går ikke sammen.

Er det ikke bedre å ta med seg CD'er?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-19 20:11, Roamer skrev:

Ikke få meg til å le! Skal du ta med deg Xbox'en på fester? For det første er den ganske skrøpelig, derfor er det slike "avhengere" på kontrollerne slik at boksen ikke skal bikke. Dessuten må du ha en Trailer for å frakte den, eller ihvertfall en stasjonsvogn, og drikking og kjøring går ikke sammen.

Avhengerene er faktisk GENIALE! Tror ikke den lille ekle GC boksen tåler så mange fall i gulvet fra 1 meter heller! Dessuten så står Xbox J%##& stødig på føttene sine, skal mye til for å rikke den. Du aner ikke hva du snakker om. Jeg har ikke fått bruk for avhengerene enda.. Jeg testet dem, rykte hardt ut, og prævde å dra dem forsiktig av.. Xboxen rikket seg ikke.. Gøy, når den står oppå 2 forsterkere og en DVD-spiller, hehe.. My tower of entertainment! Synes xboxen skulle vært like bred som DVD-spilleren, så kunne jeg stablet enda mer!!

Faktisk så tror jeg Xboxen er ypperlig til å dra med seg, om en propper den full av musikk! her har vi en dedikert PC til musikkvideoer, divx mp3 etc. rett under TV'en, så her klarer vi oss uten, foreløpig. Hvorfor skal en ta med seg ørten CD'er når en kan ta med seg en liten jukebox? Slipper å skifte CD'er hele tiden, slipper at CD'ene blir ødelagt (faktisk verdt en del de også..

Dere nintendofanboys er bare misunnelige på hvor allsidig Xbox er i forhold til den ekle kuben. Den har verken harddisk, nettverkskort, mulighet for DVD og ikke minst kommer den i ekle farger.. finnes den i svart i det hele tatt? (mistenker det, men vet aldri..

Lenke til kommentar

Vi kunne tatt en test, jeg kunne sluppet gamecube'n min fra en meter, så kunne du sluppet xbox'en din fra 1 meter og se hvilken som hadde overlevd. Xbox'en er skrøpelig, det er det ingen tvil om.

Og kom ikke her å si at den ikke er stor, den er jo på størrelse med ett middels stor pc-kabinett og like tung kan jeg tenke meg. Og det er kjipt å miste noe sånt på veien til en kompis, hvis du får med deg noen venner for å bære den da:)

Er det ikke kjipt å tenke på at uten DVD-avspilling, Harddisk, kontrollerforlengere, generelt mye materiale og ethernet adapther kunne Xbox kostet nærmere 1500kr? :smile:

Neida, Xbox'en er jo praktisk talt bærbar. Lykke til med opplegget og ikke kom hit å klag når boksen går i gulvet rett i ølsølet. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-19 23:35, Roamer skrev:

Vi kunne tatt en test, jeg kunne sluppet gamecube'n min fra en meter, så kunne du sluppet xbox'en din fra 1 meter og se hvilken som hadde overlevd. Xbox'en
er
skrøpelig, det er det ingen tvil om.

Og kom ikke her å si at den ikke er stor, den er jo på størrelse med ett middels stor pc-kabinett og like tung kan jeg tenke meg. Og det er kjipt å miste noe sånt på veien til en kompis, hvis du får med deg noen venner for å bære den da:)

Er det ikke kjipt å tenke på at uten DVD-avspilling, Harddisk, kontrollerforlengere, generelt mye materiale og ethernet adapther kunne Xbox kostet nærmere 1500kr? :smile:

Neida, Xbox'en er jo praktisk talt bærbar. Lykke til med opplegget og ikke kom hit å klag når boksen går i gulvet rett i ølsølet. :wink:

Er du medlem i Juvente? (just kidding)

Nå skal vi ikke gå rundt å kaste konsoll i gulvet, de er dyre! Ja, Xboxen tåler nok mindre pga harddisken (som er akseptabelt). Helst ser jeg at den står i fred, som alt annet utstyr jeg har.

Xboxen er ikke så stor egentlig, ikke i forhold til DVD-spilleren min. Den er heller ikke så mye større enn PS2, klager noen på den? En ting er sikkert, GC er stygg, og ville aldri blitt montert oppå racket mitt, men kanskje bak under TV'en.. kanskje..

Lenke til kommentar

Vel, hvor mye du liker utseendet på en konsoll er vel en smaksak. Men, du må innrømme at Xbox har litt kjedelig design, en svart boks med en stor X på toppen. Og stikkene er ihvertfall stygge, spør du meg, hvorfor i alle dager skulle de ha den store grønne "knappen" midt på?

Lenke til kommentar

On 2002-04-19 20:11, Roamer skrev:

Avhengerene er faktisk GENIALE! Tror ikke den lille ekle GC boksen tåler så mange fall i gulvet fra 1 meter heller! Dessuten så står Xbox J%##& stødig på føttene sine, skal mye til for å rikke den. Du aner ikke hva du snakker om. Jeg har ikke fått bruk for avhengerene enda.. Jeg testet dem, rykte hardt ut, og prævde å dra dem forsiktig av.. Xboxen rikket seg ikke.. Gøy, når den står oppå 2 forsterkere og en DVD-spiller, hehe.. My tower of entertainment! Synes xboxen skulle vært like bred som DVD-spilleren, så kunne jeg stablet enda mer!!

Faktisk så tror jeg Xboxen er ypperlig til å dra med seg, om en propper den full av musikk! her har vi en dedikert PC til musikkvideoer, divx mp3 etc. rett under TV'en, så her klarer vi oss uten, foreløpig. Hvorfor skal en ta med seg ørten CD'er når en kan ta med seg en liten jukebox? Slipper å skifte CD'er hele tiden, slipper at CD'ene blir ødelagt (faktisk verdt en del de også..

Dere nintendofanboys er bare misunnelige på hvor allsidig Xbox er i forhold til den ekle kuben. Den har verken harddisk, nettverkskort, mulighet for DVD og ikke minst kommer den i ekle farger.. finnes den i svart i det hele tatt? (mistenker det, men vet aldri..

Takker for den...

Si at du har 20 orginal CD-er. 20xca.150kr=3000.

xbox=ca.2500 kr.

Jeg har 3 stappa bæreposer med cd cover hjemme som jeg har blitt frastjålet cdene fra. Regner med at det er CD-er for 15-20000kr. Da hadde det vært sinnsykt mye billigere å hatt en xbox stående å putre borte i et hjørne. Tror ingen hadde prøvd å ta den med seg heller, siden du må ha "stasjonsvogn" for å flytte den.

Lenke til kommentar

Alle med litt vett i hodet foretrekker å dra med seg noen brente cd'er istedet for hele cd samlinga. Og en 3-4 brente cd'er kan puttes i lomma eller i en sekk. Det kan da ikke Xbox, med mindre du har en fjellsekk av gigantiske proporsjoner og styrken til 10 menn.

Lenke til kommentar

Skjønner poenget ditt... :smile:

Det hele var bare en ide. Det jeg mente var at jeg ser hverfall på alle MULIGHETENE xboxen har. Er ikke sikkert de kommer i bruk, men......

(ps: Selvfølgelig har jeg bare med meg brente CD-er på fester. Bæreposene er fra min brenner-løse tid :smile: )

Lenke til kommentar

Xboxen er ikke så veldig pen.. Men original designet var tøft!

En stor X i sølv... Hele greia...

Si fra om noen vil ha bildet av den... Så sender jeg i email.. Websiden min er nede, så får ikke lasta den opp... Sorry

Joachim

PS: Den er ikke SÅÅ tung.. *le*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...