Shell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Flaks for meg at komplett rota til dette her. Jeg har akkuart avbestillt det gainward kortet, kjøpte heller ett POV 6800 GT, og det kommer i dag! Endret 3. juli 2004 av Shell Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Flaks for meg at komplett rota til dette her. Jeg har akkuart avbestillt det gainward kortet, kjøpte heller ett POV 6800 GT, og det kommer i dag! Hvorfor det? Gainward Golden Sample kortet fra komplett koster like mye og klokker mest sannsynlig lenger.. Lenke til kommentar
Shell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hehe, vi får se, i kveld kan jeg fortelle litt mer, men du vet jo en del fra før egentlig. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hehe, vi får se, i kveld kan jeg fortelle litt mer, men du vet jo en del fra før egentlig. Jepp, blir spennende å se! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har fått pov 6800gt fra netshop. Er kjempefornøyd!! Bundle: Prince of Persia, Tomb Raider, Commandos 3, Power dvd og cd med drivere, overklokkingsprogram osv. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har fått pov 6800gt fra netshop. Er kjempefornøyd!!Bundle: Prince of Persia, Tomb Raider, Commandos 3, Power dvd og cd med drivere, overklokkingsprogram osv. Hvor langt får du klokka det? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har fått pov 6800gt fra netshop. Er kjempefornøyd!!Bundle: Prince of Persia, Tomb Raider, Commandos 3, Power dvd og cd med drivere, overklokkingsprogram osv. Hvor langt får du klokka det? Har ikke prøvd enda Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Rimelig bra bundle da To spill(tre?) som bruker PS 2.0 ;D Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg har fått pov 6800gt fra netshop. Er kjempefornøyd!!Bundle: Prince of Persia, Tomb Raider, Commandos 3, Power dvd og cd med drivere, overklokkingsprogram osv. Hvor langt får du klokka det? Har ikke prøvd enda Prøv da, gogo Er interessert i hvor langt det går, før jeg kjøper meg et.. Endret 3. juli 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Noen som har fått kortene sine fra komplett enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå