Gå til innhold

6800 gt Ukens tilbud på Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke si at jeg er overrasket (er ikke første gang), men det er veldig synd å se spill utviklere la seg bli presset til å ikke støtte funksjoner som konkurenten kort har. Får håpe det ikke blir flere spill som kun vil støtte SM3.0 og ikke SM2.0, men kjenner jeg nVidia rett så blir det nok det. :(

Jeg vet, det er rett og slett forferdelig. Er i tillegg snakk om at det er muligens blir Splinter Cell X som kommer kun til å støtte SM3.0 og SM1.1. Da blir jo det rimelig sykt for de med X800 kort. Slikt vil jeg egentlig ikke se i spillindustrien. Skal de innføre Shader Model 3.0 skal 2.0 også være der.

Lenke til kommentar
Jeg vet, det er rett og slett forferdelig. Er i tillegg snakk om at det er muligens blir Splinter Cell X som kommer kun til å støtte SM3.0 og SM1.1. Da blir jo det rimelig sykt for de med X800 kort. Slikt vil jeg egentlig ikke se i spillindustrien. Skal de innføre Shader Model 3.0 skal 2.0 også være der.

det er for lett for selskap som nvidia å bruke skitne triks for å få bedre markedsandel :nei:

Lenke til kommentar
Jeg vet, det er rett og slett forferdelig. Er i tillegg snakk om at det er muligens blir Splinter Cell X som kommer kun til å støtte SM3.0 og SM1.1. Da blir jo det rimelig sykt for de med X800 kort. Slikt vil jeg egentlig ikke se i spillindustrien. Skal de innføre Shader Model 3.0 skal 2.0 også være der

Dette er rett å slett det feigeste de kan gjøre, det er som å si at de ikke tør konkurere lenger så de finner seg et eget felt der de kan operere uforstyrret. Jeg håper ikke jeg har rett når jeg tolker det sliik!

Lenke til kommentar
Nå koster kortet mye mer på pcutstyr jo! Håper jeg fortsatt får den andre prisen siden jeg bestilte det til den prisen. Ellers klikker jeg!

Har du ikke krav på å få kortet til den prisen du bestilte det for da? (med mindre det er tydelig feilpriset og kostet 1,-)

Forresten så synes jeg ikke bundlen til POV var så verst, kommer jo an på hvilke spill du vil ha det ;)

Lenke til kommentar

Nå har jo hl2 motoren støtte for SM 3.0, men vil mest sansynlig ikke bruke det før ATI kommer med kort som støtter dette... Så ikke tro at ATI er noen jævla engler de heller.

Og ja... Jeg HATER når slikt som dette hender.

Lenke til kommentar
Nå har jo hl2 motoren støtte for SM 3.0, men vil mest sansynlig ikke bruke det før ATI kommer med kort som støtter dette... Så ikke tro at ATI er noen jævla engler de heller.

Og ja... Jeg HATER når slikt som dette hender.

Helt enig, ærlighet varer lengst greia er bare piss i den virklige verden, uten unntak

Edit: I pc verden, ikke kom med noen Gandhi eksempler nå :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Bare en liten advarsel her. Komplett har store problemer med å få varer ut av lageret. De har brukt 3 dager med min pakke, og den er enda ikke sendt. Sendte de en mail der de bekreftet problemene. Det er et hat å sitte å vente på hovedkortet og bluetooth adapteret når jeg har får alle andre delene mine i morgen. :no:

Ordre er ikke sendt enda desverre .

Vi slter noe med å få ut pakker ifra lageret ,men pakken blir sendt ut en av dagene nå .

Beklager ventingen .

Lenke til kommentar
Har du ikke krav på å få kortet til den prisen du bestilte det for da? (med mindre det er tydelig feilpriset og kostet 1,-)

Forresten så synes jeg ikke bundlen til POV var så verst, kommer jo an på hvilke spill du vil ha det ;)

Jeg håper det. Prisen på ordren min er fortsatt den gamle, så det ser sånn ut.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestillt meg POV 6800GT fra netshop, var 9 stk igjen på lager da jeg bestilte, og nå er det 8 igjen. Regner med at det gikk i boks :cool:

Gleder meg som en unge, blir nok litt bedre fps i og med at jeg nå sitter på et 440MX :love:

Noen flere som har bestilt?

Lenke til kommentar
Da har jeg bestillt meg POV 6800GT fra netshop, var 9 stk igjen på lager da jeg bestilte, og nå er det 8 igjen. Regner med at det gikk i boks :cool:

Gleder meg som en unge, blir nok litt bedre fps i og med at jeg nå sitter på et 440MX :love:

Noen flere som har bestilt?

Har bestilt Gainward GT fra pcutstyr, men det kommer ikke før om en stund! Gleder meg som en gris! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...