Shell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Jeg ble så forvirret av det du sa om SM 3 i Doom 3 VeXx, lurte derfor bare på om du visste noe jeg ikke visste til [-GoMp-] SM 3 er en standard satt av microsoft, så at opengl "ikke støtter" SM 3 er ikke rart. Endret 1. juli 2004 av Shell Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg surrer så ekstremt. Her sitter jeg og skal være objektiv og gi litt frukt til ATI, det jeg mente var selvfølgelig at Doom3 kommer til å benytte seg av 3Dc. Kilde? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det var som svarte a! hadde gledet meg til at de sendte dem inn i dag, men neida! når det står bekreftet synes jeg komplett burde holde ord. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Snakket med support som påstod at kortet kom inn i ettermiddag, derfor ble datoen flyttet til i morgen....... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Snakket med support som påstod at kortet kom inn i ettermiddag, derfor ble datoen flyttet til i morgen....... faen i satans jævla hælvete! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Chil'n a Bob Dyl'n! Det hadde kommet inn 2.7 uannsett! Fordi kortene kommer inn i ettermiddag, så får de ikke tatt dem imot dag, derfor står det 2.7! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kilde? Ja ville likt en kilde her, er litt rart hvis dette stemmer da dette skal være GF6800 serien sitt spill, og veldig rart dersom de da implementerer 3Dc Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 http://komplett.no/k/k.asp?action=weekly Lest også i Gamingworld at x800pro slår 6800 ultra i flere tester når det gjelder directx-9 spill bla Far cry innendørs brett. Det må jo være en grunn til at de setter ukens tilbud før det har kommet Noen som har linker på tester av 6800 gt ? Det er ikke noe spennende tilbud, det koster like mye på pcutstyr og det er vanlig pris Hmm.. ser ut til at kortet koster ca. 400 kroner mer på pcutstyr.no. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Kilde : The normal maps are already used quite intensely in the most recently released games (e.g. Far Cry and Lord of the Ring), as well as those to come soon, like Half Life 2, Doom 3 and Serious Sam 2. http://www.digital-daily.com EDIT Kom som overraskelse hos meg også, men på en annen måte er det forståelig. Endret 1. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Det står at Doom3 bruker normal maps, ikke at det støtter 3Dc. Tror nok du har misforstått. Endret 1. juli 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det står at Doom3 bruker normal maps, ikke at det støtter 3Dc. Tror nok du har misforstått. Litt rart om de skulle nevne DXT5 for eksempel hvis jeg sitter og leser om 3Dc teknologien. Anntok at det var snakk om normal maps og 3Dc. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hehe, visste vel egentlig at SM 3.0 ikke har så mye med OpenGL å gjøre, var derfor jeg kom med den smileyen *s*. "Coming back to Pixel Shader 3.0, it is worth mentioning two-three fine points: (...) 4. The first game where it will be supported is most likely "DOOM3" Det sto i x800XT reviewen..hmm Endret 1. juli 2004 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Noen som vet noe mer om hva som er bundlet i retial pakkene til Gainward? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ' date='01/07/2004 : 14:16'] Hehe, visste vel egentlig at SM 3.0 ikke har så mye med OpenGL å gjøre, var derfor jeg kom med den smileyen *s*."Coming back to Pixel Shader 3.0, it is worth mentioning two-three fine points: (...) 4. The first game where it will be supported is most likely "DOOM3" Det sto i x800XT reviewen..hmm http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=13622 Lenke til kommentar
thrug Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ' date='01/07/2004 : 14:16'] Hehe, visste vel egentlig at SM 3.0 ikke har så mye med OpenGL å gjøre, var derfor jeg kom med den smileyen *s*. Ok, beklager. På tide å oppdatere seg på de nye teknologiene, forstår jeg. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=13622 Jeg vil ikke si at jeg er overrasket (er ikke første gang), men det er veldig synd å se spill utviklere la seg bli presset til å ikke støtte funksjoner som konkurenten kort har. Får håpe det ikke blir flere spill som kun vil støtte SM3.0 og ikke SM2.0, men kjenner jeg nVidia rett så blir det nok det. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) netshop har inne 6800 ultra og gt. http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...&g0=0&g1=3&g2=4 ja ultraen gikk med en gang Endret 1. juli 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Pov haddet elendig bundle, alle spill er gammle (Angel o darkness haddet gått rett i søppla da jeg ikke har en fiendet jeg kan gi det till ) + det er bare Sands of time som er brukbar. Når man først får med et bundle er det greit å få men noen man kunne tenkt å kjøpe (feks en knall bra sekk og Contracts ) Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nå koster kortet mye mer på pcutstyr jo! Håper jeg fortsatt får den andre prisen siden jeg bestilte det til den prisen. Ellers klikker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå