simalarion Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://komplett.no/k/k.asp?action=weekly Lest også i Gamingworld at x800pro slår 6800 ultra i flere tester når det gjelder directx-9 spill bla Far cry innendørs brett. Det må jo være en grunn til at de setter ukens tilbud før det har kommet Noen som har linker på tester av 6800 gt ? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ja og det virker som om 6800GT slår x800pro igjen så O_O Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ukens tilbud ha ha :!: det koster jo 3999kr til vanlig andre steder Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ukens tilbud ha ha :!: det koster jo 3999kr til vanlig andre steder ...andre steder ja, men det kostet mer på komplett. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Mulig dere ikke forstår poenget med denne posten. Når de setter opp ukens tilbud, ønsker de å få det ut ikke sant, mens lageret på x800pro er tomt uten at de har anonsert at de får det inn engang (de har fått et par sendinger). Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ukens tilbud ha ha :!: det koster jo 3999kr til vanlig andre steder Dette er jo golden sample, den klokker vel bedre en vanlig GT ville jeg tro. Eller?? Er blitt ganske forvirret for tiden i GF markedet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hos pcutstyr koster gainward 6800gt golden sample 3998,- og er retail versjon.Techline 4016,- retail . Mens ukens tilbud hos komplett er bulk. .. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ukens tilbud ha ha :!: det koster jo 3999kr til vanlig andre steder Det er forsåvidt riktig det, men det finnes såvidt jeg vet ingen av disse som får kortet inn med det første. De har ubekreftet ankomst godt ut i juli engang, mens disse kortene er bekreftet 1/7. Det er vel grunn nok til å være bra fornøyd med dette. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ukens tilbud ha ha :!: det koster jo 3999kr til vanlig andre steder Det er forsåvidt riktig det, men det finnes såvidt jeg vet ingen av disse som får kortet inn med det første. De har ubekreftet ankomst godt ut i juli engang, mens disse kortene er bekreftet 1/7. Det er vel grunn nok til å være bra fornøyd med dette. Kan ikke si at jeg ser noe positivt i det hvis tilgjengelig informasjon gjelder. Setter man på skylapper kan jeg nådigst skjønne det! Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Veldig bra ukes tilbud da... (not) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Dette er jo golden sample, den klokker vel bedre en vanlig GT ville jeg tro. Eller?? Er blitt ganske forvirret for tiden i GF markedet. Kan ikke si at jeg ser noe positivt i det hvis tilgjengelig informasjon gjelder. Setter man på skylapper kan jeg nådigst skjønne det! Golden sample, extreem, forsinket levering - ser ut som de er i godt gammelt spor. Nvidia har tilgode å overaske positivt siden ti tiden, skylapper eller ei. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://komplett.no/k/k.asp?action=weekly Lest også i Gamingworld at x800pro slår 6800 ultra i flere tester når det gjelder directx-9 spill bla Far cry innendørs brett. Det må jo være en grunn til at de setter ukens tilbud før det har kommet Noen som har linker på tester av 6800 gt ? Det er ikke noe spennende tilbud, det koster like mye på pcutstyr og det er vanlig pris Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://komplett.no/k/k.asp?action=weekly Lest også i Gamingworld at x800pro slår 6800 ultra i flere tester når det gjelder directx-9 spill bla Far cry innendørs brett. Det må jo være en grunn til at de setter ukens tilbud før det har kommet Noen som har linker på tester av 6800 gt ? Det er ikke noe spennende tilbud, det koster like mye på pcutstyr og det er vanlig pris Vel det som er spennede er at Komplett faktisk får inn det kortet denne uka. PCUtstyr venter det i midten av juli. Tror at grunnen til at komplett har dette som ukens tilbud er fordi de faktisk har kortet i løpet av uka, i motsetning til alle andre Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Spørs hva som er forskjellen mellom komplett's bulk , og de andres retail da (til samme pris) . Det jeg mener er om retail pakka har noe vettug og alright bundlet som man trenger. Her er bilder av 6800 plain 128MB DDR og 256DDR , samt Ultra m/DDR3 og med copper cooler . http://www.rueducommerce.fr/info/showprod....21&numeropage=2 ... ... Endret 29. juni 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Flott at Gainward har egen kjøleløsning da enkelte Geforce standard vifter bråker opp mot 50 decibel. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ja og det virker som om 6800GT slår x800pro igjen så O_O Ultra er toppmodelen, og GT slår den? (dette kan da ikke stemme) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ultra er toppmodelen, og GT slår den?(dette kan da ikke stemme) Hvem har sagt at GT slår Ultra? ... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Slår x800pro i hva? Benckhmarks igjen? Siste nytt er nemlig at Hl2 - Doom3 nesten ikke drar på Nvidias sine kort pga directx-9. Mye derfor et titlene utsatt fordi nvidia jobber på spreng med den nye driveren sin. Så har du lyst å få flotte tall i 3d tester eller spille? ATI’s “Shader Day” was designed to educate on the importance of Shaders, what they can offer us in terms of making games more realistic and why the traditional performance paradigms of fill rate and memory bandwidth aren’t necessarily as applicable in modern games. Half Life 2 is the perfect embodiment of many of these issues and certainly highlights that performance measurements may be an interesting thing to fathom in the future. But for now, it seems pretty clear that the DirectX9 Radeon series are the clear board of choice for playing Half Life 2. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Golden sample, extreem, forsinket levering - ser ut som de er i godt gammelt spor. Nvidia har tilgode å overaske positivt siden ti tiden, skylapper eller ei. simalarion... først skriver du denne posten for og fortelle at ati kortene ikke trenger tilbud på webshopene.men det gjør nvidia 6800,sikker forde du mener de selger for lite ? så skriver du negativ om Gainward.du kan vel være litt seriøs.. Endret 29. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå