Gå til innhold

6800 gt Ukens tilbud på Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ukens tilbud ha ha :!:

det koster jo 3999kr til vanlig andre steder :tease:

Det er forsåvidt riktig det, men det finnes såvidt jeg vet ingen av disse som får kortet inn med det første. De har ubekreftet ankomst godt ut i juli engang, mens disse kortene er bekreftet 1/7. Det er vel grunn nok til å være bra fornøyd med dette. :)

Lenke til kommentar
ukens tilbud ha ha  :!:

det koster jo 3999kr til vanlig andre steder :tease:

Det er forsåvidt riktig det, men det finnes såvidt jeg vet ingen av disse som får kortet inn med det første. De har ubekreftet ankomst godt ut i juli engang, mens disse kortene er bekreftet 1/7. Det er vel grunn nok til å være bra fornøyd med dette. :)

Kan ikke si at jeg ser noe positivt i det hvis tilgjengelig informasjon gjelder. Setter man på skylapper kan jeg nådigst skjønne det! :cry:

Lenke til kommentar
Dette er jo golden sample, den klokker vel bedre en vanlig GT ville jeg tro. Eller?? Er blitt ganske forvirret for tiden i GF markedet.

Kan ikke si at jeg ser noe positivt i det hvis tilgjengelig informasjon gjelder. Setter man på skylapper kan jeg nådigst skjønne det!

Golden sample, extreem, forsinket levering - ser ut som de er i godt gammelt spor. Nvidia har tilgode å overaske positivt siden ti tiden, skylapper eller ei.

Lenke til kommentar
http://komplett.no/k/k.asp?action=weekly

Lest også i Gamingworld at x800pro slår 6800 ultra i flere tester  når det gjelder directx-9 spill bla Far cry innendørs  brett.

Det må jo være en grunn til at de setter ukens tilbud før det har kommet :hmm:

Noen som har linker på tester av 6800 gt ?

Det er ikke noe spennende tilbud, det koster like mye på pcutstyr og det er vanlig pris

Vel det som er spennede er at Komplett faktisk får inn det kortet denne uka. PCUtstyr venter det i midten av juli.

Tror at grunnen til at komplett har dette som ukens tilbud er fordi de faktisk har kortet i løpet av uka, i motsetning til alle andre

Lenke til kommentar

Spørs hva som er forskjellen mellom komplett's bulk , og

de andres retail da (til samme pris) .

Det jeg mener er om retail pakka har noe vettug og alright

bundlet som man trenger.

Her er bilder av 6800 plain 128MB DDR og 256DDR , samt

Ultra m/DDR3 og med copper cooler .

http://www.rueducommerce.fr/info/showprod....21&numeropage=2

...

...

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Slår x800pro i hva? Benckhmarks igjen?

Siste nytt er nemlig at Hl2 - Doom3 nesten ikke drar på Nvidias sine kort pga directx-9. Mye derfor et titlene utsatt fordi nvidia jobber på spreng med den nye driveren sin.

Så har du lyst å få flotte tall i 3d tester eller spille?

ATI’s “Shader Day” was designed to educate on the importance of Shaders, what they can offer us in terms of making games more realistic and why the traditional performance paradigms of fill rate and memory bandwidth aren’t necessarily as applicable in modern games. Half Life 2 is the perfect embodiment of many of these issues and certainly highlights that performance measurements may be an interesting thing to fathom in the future. But for now, it seems pretty clear that the DirectX9 Radeon series are the clear board of choice for playing Half Life 2.
Lenke til kommentar

Golden sample, extreem, forsinket levering - ser ut som de er i godt gammelt spor. Nvidia har tilgode å overaske positivt siden  ti tiden, skylapper eller ei.

simalarion...

først skriver du denne posten for og fortelle at ati kortene ikke trenger

tilbud på webshopene.men det gjør nvidia 6800,sikker forde du mener de selger

for lite ?

så skriver du negativ om Gainward.du kan vel være litt seriøs..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...