Hi_lux Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg vurderer å lage et strømpanel til bil. med hovedstrømsbryter, trykkbryter til horn (da politiet ikke er glad i enkelte tuter) vekselbryter til forskjelige tuter. og av/på brytere til forsjelige lys og andre ting. og da er spørsmålet mitt: er d noen som kan tegne et koblingsskjema til dette? strøm takes direkte fra batteri Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvis du vil kjøpe en isteden for og lage, så kan du jo stikke på clas olshon.. art num: 25-872 f.eks.. er beregna for båter med 12 volt så da funker fjell på bil og Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noe sånt? http://home.no/evil-twin/bilpanel.JPG Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 tusen takk er helt grønn på dette angående tegning. heldivis bedre til å lese en å tegne. Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 hvilken vekselbryter bør jeg velge på dette prosjektet Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) hvilken vekselbryter bør jeg velge på dette prosjektet Kommer vel an på hvor mange tuteting du har Endret 25. juli 2004 av ok2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå