BurningAcid Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) For å gjøre en lang historie kort , så klarte jeg ved uhell å stille FSB Clocken på 200 istede for 100 . ,nei jeg skulle ikke overclocke pcen. Men uansett etter det så starter ikke pcen i det hele tatt , det kommer bare en svart skjerm , hva har skjedd?? Og hva må jeg gjøre? Endret 29. juni 2004 av BurningAcid Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Du må resete BIOS'en. Det er en jumper på hk'et som du må flytte. Evnt. ta ut batteriet ei lita stund og sette det inn igjen. PS: Jumperen må flyttes tilbake igjen før du starter opp igjen Endret 29. juni 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
BurningAcid Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Takk for kjapt svar , hva er en jumper?? er ikke noe serlig expert på pc... får se om jeg finner bios batteriet istedet, uansett , TAKK Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bruker du 1 minutt på å sjekke manualen til hovedkortet, så skjønner du hva en jumper er! Veldig greit å vite faktisk. Med jumpere kan du f.eks. koble inn/ut lydkort integrert på HK, koble inn/ut støtte for S-ATA og flere andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå