-Teddy- Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som vet hvordan man kommer seg dit? Få utviklet sin chocobo? Skal visst bare leke "hot'n cold" men det tar jo evigheter... Noen som vet hvordan man kommer dit? Og noen somvet om "kule ting å gjøre" i FFIX? Står fast på siste boss jeg da... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Du må få gullfarge på chocoboen din slik at den kan fly. Må finne alle de skjulte kistene, og alt det der. Mer om det kan du finne ut på www.gamefaqs.com, eller om du søker rundt på nettet etter hjelp til Hot 'n Cold, så finner du massevis av FF sider som har gode guider til det. Når din chocobo kan fly, leter du etter Chocobo's Air Garden på kartet. Den flytter seg fra sted til sted, og du ser den kun som en rund skygge på bakken. Når du flyr like over den, gir du chocoboen din en Dead Pepper. Da flyr den opp dit. Der oppe kan du spille Hot 'n Cold, og slåss mot spillets vanskeligste boss, Ozma. Lykke til. Og lurer du på noe mer så bare spør her, eller send PM. Endret 29. juni 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ok, thx, vet om gamefaqs, men det er jo greier på over 900sider, tar tid å searche... Det jeg lurte på var vel egentlig hvordan jeg fikk utviklet chocobo'n min. Finne alle kistene er ikke videre lett... Men jeg har tatt nesten ALT i FF *VII* men sliter med en sånn rød type ute i en ørken... Har "runna spillet" men ikke gjort alt Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ok, thx, vet om gamefaqs, men det er jo greier på over 900sider, tar tid å searche... Det jeg lurte på var vel egentlig hvordan jeg fikk utviklet chocobo'n min. Finne alle kistene er ikke videre lett... Men jeg har tatt nesten ALT i FF *VII* men sliter med en sånn rød type ute i en ørken... Har "runna spillet" men ikke gjort alt Den rød typen ute i ørkenen kalles Ruby Weapon. Har slått den flere ganger. Det er også en lignende blå fyr under vann, som er av samme jernet. Av en eller annen grunn har jeg glemt hva han heter, noe som irriterer meg grenseløst! Alt uten om disse to våpnene er ikke noe vanskelig i det hele tatt i 7eren, så du har egentlig ikke SÅ veldig mye å skryte over Regner med da at du har alle de beste våpnene, alle i level 100 og alle de beste Limit Breaksene... Eller hur? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg skryter ikke, eller heh, jo kanskje litt, men det var ikke meningen... hehe, nope ingen er lvl 100 men de beste folka er over lvl 80, og de fleste har de beste limitbreakene... Er ikke noe FF7 master, men har jo klart en del da. har bare spilt 70-80 timer (det står på savegamet) Så har ikke spilt så lenge heller. Men jeg har tatt det *meste* men ikke alt. Det var ruby weapon han het ja, glemte det jeg... Har fighta med han under vann, han tok jeg NESTEN, manglet noen 1000hp bare... Men ruby weapon sliter jeg med. Du da master D, hvordan er du i FF7? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Alt uten om disse to våpnene er ikke noe vanskelig i det hele tatt i 7eren, så du har egentlig ikke SÅ veldig mye å skryte over Regner med da at du har alle de beste våpnene, alle i level 100 og alle de beste Limit Breaksene... Eller hur? Hveeeeem skryter? Og Teddy, hadde du giddi å begynne å poste riktig? De 2 FF postene dine hører vel mer eller mindre hjemme i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" TAKK Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Har bare EN FF post som jeg har laget... Og det var et spørsmål ikke et diskusjons emne, men det har utviklet seg til et diskusjonsemne EDIT: Har fått rødfarge på sjokobo'n men finner ikke den første sjokografen med MT ability Får lete litt til Endret 29. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Og den "GRØNNE fyren under vannet" heter Emerald Weapon. Har 1 000 000 HP Ruby Weapong og Emerald Weapon finnes forresten ikke i den japanske versjonen. Grunnet at japanere vil ha spillene så enkle. Vi europeere vil ha mer utfordringer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe, sant nok Det var emerald weapon det var ja.... ;-D Vi prater litt om både FF7 og FF9 vi nå... FF rox all da gams in da worl (Nastn) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Og den "GRØNNE fyren under vannet" heter Emerald Weapon. Har 1 000 000 HP Ruby Weapong og Emerald Weapon finnes forresten ikke i den japanske versjonen. Grunnet at japanere vil ha spillene så enkle. Vi europeere vil ha mer utfordringer. Emerald Weapon var det ja. Godt du sa det.. Blir så irritert når jeg glemmer sånne ting.. Hvorfor fjerne de to? Man er jo ikke NØDT å ta dem da. Det er bare for å få noe å bryne seg på. Kjipe japanere Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvorfor fjerne de to? Man er jo ikke NØDT å ta dem da. Det er bare for å få noe å bryne seg på. Kjipe japanere De blir vel ikke fjernet fra de japanske versjonene, men heller lagt til de europeiske... Men var jo slik med X også.. Da vi snakker Dark Aeons ol.. Japanerene OG amerikanerene fikk ikke de.. (Gikk japanerene glipp av noe i IX også? Hva med VIII?) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror ikke japanerne hadde Ozma i FF IX. Er ikke sikker altså, men mener å ha hørt det... Det er hvertfall kult at det blir gjort litt ekstra for oss europeere da Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Spillene kommer ut her i Europa gjerne over et år ETTER at de har kommet ut i Japan, og hva får vi igjen for det? Joda, vi må ta den mest syke fienden EVER som nesten er klin umulig å ta. Og vi kan ikke si at "vi har gjort alt i spillet" før vi har tatt han... Hrmpf.... Men det er bra at vi får igjen noe da... Hehe egentlig litt kult med sånne extra ting, så kan vi skryte av at vi "tok emerald weapon i går ass, det var dritt lett, tok han med EN gnag!" Også satt vi egentlig i 2-3 timer og slet.... Jeg prøvde meg forresten på Ruby igjen i går; endte (startet) med at han tok 2 "whirlsand" og sto igjen med den dårligste personen, og han ble forvandlet til en "toad"... så sto jeg der da, med 56hp og 4mp og skada han 1hp en gang i blant mens han sucka ut mer mp fra meg.... Uff.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 For å ta Ruby Weapon så må du gå inn i kampen med to av personene døde. Da kan han ikke bruke whirlsand. Og så snart han har satt armene ned i bakken, så bruker du en mega phoenix eller noe for å få opp igjen de to andre. Når armene hans er i bakken så kan han ikke bruke whirlsand mer. Og da er det bare å kjøre på med KOTR og Mime.....om du vil ta han på den enkle måten Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har bare EN mime materia, hvor kan jeg få en til? Jeg trener opp KOTR, men har bare 1* enda, så kan bare bruke den EN gnag inntill videre... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da må du nok trene KOTR mer ja. For å få en mime materia til så må du få den første opp til master level. Da får du en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå