Mr D Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er ikke bare på QXL man bli lurt/svindlet. Se her: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/29/401799.html Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Forbanna drittunge... Dette er forøvrig ikke hardware relatert, så jeg flytter den til webshoperfaringer Endret 29. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 men hadde kjøperen katt? Burde være en grei sak for politiet dette. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sikkert en fra qxl som har funnet seg nye jaktmarker... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vel, de har navn og kontonr til han som svindlet, pluss diverse mailer og annet bevis. Burde være grei sak å få hanket han inn. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Grei sak, ja. Men hvis han er sta, kan det fort ebbe ut i ingenting ( i allefall ikke annet enn at han til slutt må sende pc'en), da Politiet ikke kan sette inn de helt store ressursene på en pc til 5900,- Men fyren er jo en niding. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Grei sak, ja. Men hvis han er sta, kan det fort ebbe ut i ingenting ( i allefall ikke annet enn at han til slutt må sende pc'en Problemet er vel at han ikke har en pc som han skal selge. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Skjer vel lite med en sak som dette, om ikke avisene legger litt press på politiet. Om denne personen ikke ville gått til avisen, ville det sikkert skjedd enda mer enn det har nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 han har jo brutt en av de første reglene ved kjøp av varer på nett.. er prisen for god...så?... en bærbar som er 3mnd gammel, til 5900kr ? der burde det ringe en bjelle eller to. men for all del, kanskje det er mer som ikke er blitt fortalt, kanskje han skulle få den ekstra billig pga skader som vil trenge reperasjon, osv. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Forbanna drittunge...Dette er forøvrig ikke hardware relatert, så jeg flytter den til webshoperfaringer språkbruket da? om ikke jeg tar feil er det egentlig DET jeg får advarsel for. Bra eksempel for oss andre Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg med flere har nylig blitt svindlet på QXL. Det gjelder de som deltok på budrunden på 5 stk 250GB SATA HD, 4 stk 200GB HD, 5 stk Plextor 712. Tilsammen utgjør dette rundt 15000. Hvordan skal en gå fram for å spore opp personen basert på kontonummet? Har et kontonummer som pengene ble betalt til. Endret 29. juni 2004 av Gunderz Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg med flere har nylig blitt svindlet på QXL.Det gjelder de som deltok på budrunden på 5 stk 250GB SATA HD, 4 stk 200GB HD, 5 stk Plextor 712. Tilsammen utgjør dette rundt 15000. Hvordan skal en gå fram for å spore opp personen basert på kontonummet? Har et kontonummer som pengene ble betalt til. Spør -> 1. Banken -> 2. Politiet -> 3. Økokrim Lenke til kommentar
3dme Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sånt burde ikke skje, finn burde definitivt sjekke medlemmene sine bedre, sånne folk fortjener ikke og bo i et overflods samfunn som vi lever i her, men burde bo i et uland uten penger,,., For en drittfyr! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Problemet er vel at han ikke har en pc som han skal selge. Og at han når de forlanger å få pengene tilbake så har ahn vel typisk brukt dem opp. Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvordan får man tak i navnet på eier av et kontonr.. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 for å vite hvem som eier et banknr, må du ringe din bank og høre etter hvilken bank det er, for så å ringe den banken som har det banknr og fortelle hva som har skjedd, slik at du får opplyst hvem som eier det banknr. det fungerte hos meg, men pengene kunne jeg se langt etter.... Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Får håpe han har katt da Men fra spøk til alvor, håper det går bra når jeg skal sende/få betaling for laptopen min, har fått et vinnene bud på qxl.no på 7000,-. Sendte vinneren en mail idag, han har ikke svart ennå. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Han har 7 dager på seg ifølge reglene til qxl. Så du har god tid Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) jeg har selv blitt lurt på qxl (heldigvis 20 andre som ble det i samme slengen), for min del dreide det seg om 3500,- for et kamera (som ikke eksisterte) vi var flere som gikk til anmeldelse mot disse, og selv om det er nå flere år siden dette skjedde ble de skyldige nettopp dømt til å tilbakebetale pengene (men jeg tror aldri at jeg ser noe til dem) jeg har blitt litt mer restriktiv til forskuddsbetalinger i ettertid, men litt dumt at jeg måtte lære den dyre veien Endret 10. juli 2004 av mokkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå