Gå til innhold

Dagbladet: Kjøpte PC på finn.no, fikk kattesand!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

han har jo brutt en av de første reglene ved kjøp av varer på nett..

er prisen for god...så?...

en bærbar som er 3mnd gammel, til 5900kr ? der burde det ringe en bjelle eller to.

men for all del, kanskje det er mer som ikke er blitt fortalt, kanskje han skulle få den ekstra billig pga skader som vil trenge reperasjon, osv.

Lenke til kommentar

Jeg med flere har nylig blitt svindlet på QXL.

Det gjelder de som deltok på budrunden på 5 stk 250GB SATA HD, 4 stk 200GB HD, 5 stk Plextor 712. Tilsammen utgjør dette rundt 15000.

Hvordan skal en gå fram for å spore opp personen basert på kontonummet?

Har et kontonummer som pengene ble betalt til.

Endret av Gunderz
Lenke til kommentar
Jeg med flere har nylig blitt svindlet på QXL.

Det gjelder de som deltok på budrunden på 5 stk 250GB SATA HD, 4 stk 200GB HD, 5 stk Plextor 712. Tilsammen utgjør dette rundt 15000.

Hvordan skal en gå fram for å spore opp personen basert på kontonummet?

Har et kontonummer som pengene ble betalt til.

Spør

-> 1. Banken

-> 2. Politiet

-> 3. Økokrim

Lenke til kommentar

Sånt burde ikke skje, finn burde definitivt sjekke medlemmene sine bedre, sånne folk fortjener ikke og bo i et overflods samfunn som vi lever i her, men burde bo i et uland uten penger,,.,

For en drittfyr!

Lenke til kommentar

for å vite hvem som eier et banknr, må du ringe din bank og høre etter hvilken bank det er, for så å ringe den banken som har det banknr og fortelle hva som har skjedd, slik at du får opplyst hvem som eier det banknr.

det fungerte hos meg, men pengene kunne jeg se langt etter....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får håpe han har katt da :innocent:

Men fra spøk til alvor, håper det går bra når jeg skal sende/få betaling for laptopen min, har fått et vinnene bud på qxl.no på 7000,-. Sendte vinneren en mail idag, han har ikke svart ennå. :whistle:

Lenke til kommentar

jeg har selv blitt lurt på qxl (heldigvis 20 andre som ble det i samme slengen), for min del dreide det seg om 3500,- for et kamera (som ikke eksisterte)

vi var flere som gikk til anmeldelse mot disse, og selv om det er nå flere år siden dette skjedde ble de skyldige nettopp dømt til å tilbakebetale pengene (men jeg tror aldri at jeg ser noe til dem)

jeg har blitt litt mer restriktiv til forskuddsbetalinger i ettertid, men litt dumt at jeg måtte lære den dyre veien

Endret av mokkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...