Tanguero Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Min gode gamle UPS har tatt kvelden med battery failure og jeg trenger derfor en ny. Komplett har tatt inn en serie med INFORM UPS-er med svært lav pris. Er det noen som har erfaring/kjennskap til disse? 2400 for en 2400VA UPS Line interactive er jo mistenkelig billig men veldig fristende. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sikker på at det ikke lønner seg å bare bytte batteriene? Byttet i siste uke batteriene på 3 identiske mge upser. Det tok meg max 20 minutter på hver... Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm, har ikke tenkt på det. Hvor skaffer jeg riktig type batterier? Hva koster det? Er det standardbatterier selv om min UPS støtter hotswapmoduler? (Powerware 5119) Med mindre jeg slipper unna med 1000-1500 i batterier, lønner det seg egentlig ikke når en ny koster 2400 Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette bør ta opp der du kjøpte den. Har ikke noe særlig kunnskaper utover det at jeg byttet batterier på 3 mge'er husker ikke typen. I dette tilfellet var batteriene bestillt fra før og jeg bare plukket dem fra lageret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå