kai_frode Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Lurer på om jeg skal kjøpe denne. Er det noen som har den? Jeg frykter at den kan være et amerikansk oppgulp av generell teori og D70 sin manual. Eller er boken nyttig og informativ for en D70 bruker som har lest manualen, samt en del generell fototeknikk? http://www.bythom.com/d70guide.htm Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nå står det et innholdsregister til høyre, så du kan jo lese deg frem til hva den inneholder! Men den ligner veldig på en jeg har sett til 300D, den var stort sett en oppblåst versjon av manualen... Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg har sett innholdsfortegnelsen, lurte bare på om noen hadde kjøpt den og kunne ev anbefale den.. Tviler forresten ekstremt sterkt på om Tom Hogan har skrevet en manual til 300D..Han er en Nikon fyr, og har riktignok skrevet en anmeldelse av 300D, men kun for å ha et sammenlikningsgrunnlag til D70. Endret 29. juni 2004 av kai_frode Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er også interessert i å vite om denne eboken er noe å satse på. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tviler forresten ekstremt sterkt på om Tom Hogan har skrevet en manual til 300D..Han er en Nikon fyr, og har riktignok skrevet en anmeldelse av 300D, men kun for å ha et sammenlikningsgrunnlag til D70. Nå skrev jeg heller ikke at TH har skrevet 300D-boken, bare at innholdet så ut til å være ekstremt likt oppbygd - altså en "oppblåst" manual... Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Og jeg skrev heller ikke direkte at du hadde skrevet at TH hadde skrevet en 300D manual... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå